سرهنگ «شاهین پاکروان» فرمانده پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل شد

سرهنگ «شاهین پاکروان» فرمانده پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل شدکاشان فردا سرهنگ شاهین پاکروان فرمانده جدید گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا در منطقه کاشان و آران و بیدگل با حضور معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندار شهرستان کاشان معرفی شد.

امیر سرتیپ جهانشاهی در این آیین، که دوشنبه ۲۰ مردادماه برگزار شد؛ سرهنگ شکرالله نصیری را یکی از بهترین و موفق‌ترین افسران نیروی زمینی ارتش خواند و گفت: او از ابتدای خدمت تاکنون دارای پست‌های کلیدی و مهمی بوده است و هیچ‌گونه توبیخ یا حتی تذکری در پرونده خدمت ندارد که این خود نشان‌دهنده توانمندی و عملکردی خوب است.

وی در ادامه با تشریح بخشی از اقدامات نزاجا، از انتصاب سرهنگ نصیری به سمت مشاور در نیروی زمینی ارتش خبر داد.

فرماندار ویژه کاشان نیز در حاشیه این آیین خدمات گروه 840 موشکی در چنین منطقه فرهنگی را تحسین‌برانگیز عنوان کرد و اظهار داشت: در تمامی عرصه‌ها هر جا نیاز به مجموعه ارتش بوده، این نیرو همواره در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بوده است که نمونه بارز آن در عملیات‌های برای مهار ویروس کرونا منجمله ضدعفونی معابر و کمک به کنترل مبادی ورودی شهرها بود.

سرهنگ شاهین پاکروان در ادامه این آیین به عنوان فرمانده جدید گروه 840 موشکی نزاجا معارفه و از تلاش‌ها و خدمات سرهنگ شکرالله نصیری تکریم شد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.