رئیس مجمع نمایندگان اصفهان: مخالف تشکیل استان گلساران هستیم

سید مسعود خاتمی نماینده خوانسار و گلپایگان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهانکاشان فردا – رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان مخالفت خود را طرح تشکیل استان گلساران اعلام و علت آن‌را مخالفت شهروندان این حوزه انتخابیه با این طرح اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس سیدمسعود خاتمی که در دور یازدهم نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی و به دنبال آن رئیس مجمع نمایندگان استان هم شده‌است، ظهر یک‌شنبه ۲۶ مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: مردم شهرستان گلپایگان و خوانسار نسبت به طرح استان گلساران طومار ارسال کردند و مخالفت خود را اعلام کردند، از سوی نماینده کاشان اقداماتی انجام شده اما از بنده درباره این طرح نظر خواهی نشده است، اگر طرح در کمیسیون مطرح شود مخالفت خواهم کرد.

بیشتر بخوانیم:
+
طرح تشکیل «استان گلساران» تحویل هیئت ‌رئیسه مجلس شد

+ در استان اصفهان شمالی گلپایگان و نائین فرمانداری ویژه‌اند

دو شهر خوانسار و گلپایگان جزء شهرهایی هستند که در در محدوده طرح استان گلساران تعریف شده و قرار بود در این طرح گلپایگان به عنوان فرمانداری ویژه تعریف شود.

علی بختیار نماینده دوره سابق حوزه انتخابیه خوانسار و گلپایگان از همراهان و موافقین طرح تشکیل استان گلسازان بود.

در مجلس نهم عباسعلی منصوری نماینده مستقل کاشان و آران و بیدگل یک‌ سال رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان بود و وی موفق شده بود تعامل شایسته‌ای با نمایندگان استان اصفهان داشته باشد.

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده دوره دهم و یازدهم کاشان و آران و بیدگل اگر چه اصول‌گرا و عضو اکثر فراکسیون‌های اصول‌گرایی مجلس است، اما نتواسته تعامل مناسبی با تمایندگان استان اصفهان که اکثر اصول‌گرا و عضو فراکسیون‌های اصول‌گرایی هستند برقرار کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.