جعل ایمیل «ویلموتس» از سوی فدراسیون فوتبال

جعل ایمیل مارک ویلموتس توسط فدراسیون فوتبالکاشان فردا – سایت تابناک در گزارشی با عنوان «افشای هولناک جعل ایمیل ویلموتس از سوی فدراسیون ایران» نوشته است: «مطابق اسنادی که به فیفا داده‌اند، ایران به جعل سند متهم شده و باعث شده فیفا بقیه ادعا‌های ویلموتس را هم بپذیرد. فدراسیون فوتبال در متن ایمیل دست برده.»

طبق ادعای ویلموتس سرمربی سابق تیم‌ فوتبال ایران، بند خسارت سه ماهه‌ای که به قرارداد اولیه اضافه شده نیز جعلی است.

ویلموتس تصویری از ایمیل جعل شده را به فیفا ارائه کرده که فدراسیون در ریپلای ایمیل، جملاتی را به متن اصلی اضافه کرده.

بیشتر بخوانیم:
+ از نظر تاکتیکی با «ویلموتس» پیشرفت کرده‌ایم

سوالاتی از زبان وکلای ویلموتس طرح شده. در حالی که در ایمیل‌ اصلی وجود ندارد: «آیا فدراسیون فوتبال ایران در ترکیه برای استقبال از آقای ویلموتس حضور خواهد داشت؟ لطفا مشخص کنید می‌خواهید آقای ویلموتس در کدام بانک حساب باز کند.»

سرمربی پیشین ایران بر این باور است که اضافه شدن این جملات، برای مجاب کردن فیفا در آمادگی ویلموتس برای سفر به ترکیه و بازگشت به کارش بوده است.

تابناک می‌نویسد: «متاسفانه ایمیل، به شدت ناشیانه جعل شده. مگر می‌شود آدم عاقل در ابتدای ایمیل بنویسد سفر ویلموتس به ترکیه برای افتتاح حساب دروغ است و سه سطر پایین‌تر بپرسد آیا موقع آمدن ویلموتس در ترکیه‌اید؟ و مایلید حساب ویلموتس در کدام بانک باز شود؟»

در آن مقطع روابط عمومی وزارت ورزش تاکید کرده بود که فسخ قرارداد ویلموتس، زیانی را متوجه ایران نخواهد کرد.

مهدی تاج نیز در مصاحبه با تلویزیونی گفت ما پس از فسخ با ویلموتس نه فقط بدهکار نیستیم بلکه مبلغی هم از او طلب داریم.

تاج با نارضایتی از اینکه فقط به فساد در فوتبال توجه می‌شود و سایر بخش‌های جامعه نادیده گرفته شده، می‌پرسد: «در ایران تصمیمات بد فراوانی گرفته شده و مبالغ ارزی بیشتری نسبت به ویلموتس هزینه شده، چرا کسی با آنها برخورد نکرده؟»

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.