کلنگ دو مدرسه خیرساز در کاشان به زمین زده شد

کلنگ مجتمع فرهنگی مصلی‌نژاد به زمین رده شدکاشان فردا – کلنگ مجتمع آموزشی و ورزشی خیرساز پروفسور عدالت شامل دو باب مدرسه ۶ و ۹ کلاسه و یک سالن ورزشی در آیینی با حضور نماینده مردم منطقه در مجلس و مسئولان شهرستان کاشان به زمین زده شد.

به گزارش تسنیم، سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان و آران و بیدگل صبح پنج‌شنبه ۶ شهریورماه در یان آیین گفت: هیچ تولیدکننده‌ای در کاشان همچون مرحوم ارباب تفضلی در حوزه اجتماعی عمل نکرده است.

ساداتی‌نژاد ضمن اشاره به کلنگ‌زنی مجتمع خیرساز پروفسور عدالت افزود: نام پروفسور عدالت همواره در ذهن دانش‌آموزان و مردمان کاشان برای همیشه خواهد ماند و این تنها معامله با خداست و خداوند به خیر این مجتمع عزت داده است و این مهم کار در حوزه اندیشه، و آینده‌ساز است.

بیشتر بخوانیم:
+ کلنگ‌زنی یک مدرسه خیرساز در راوند کاشان

محمد کتابچی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز  کاشان نیز در این آیین ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص نحوه تهیه زمین و طراحی نقشه‌های این مجتمع اظهار داشت: این مجتمع آموزشی شامل دو مدرسه ۶ و ۹ کلاسه با زیربنای دو هزار و ۷۰۰ مترمربع، و یک سالن ورزشی با زیربنای یک هزار و ۱۰۰ مترمربع است.

وی با بیان اینکه این مجتمع آموزشی و ورزشی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مهر سال ۱۴۰۱ آماده بهره‌برداری است، افزود: تمامی دستگاه‌ها به ویژه اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در اجرای این پروژه‌ها نقش به‌سزایی را ایفا کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.