آغاز عملیات اجرایی احداث سومین مجتمع گردشگری ابوزیدآباد

عملیات اجرایی احداث سومین مجتمع گردشگری شهر ابوزیدآبادکاشان فردا – رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل از آغاز عملیات اجرایی سومین مجتمع گردشگری  ابوزیدآباد در محور تاریخی و گردشگری شمال استا‌ن اصفهان خبر داد.

به گزارش میراث آریا سید حسین چاکری بادی پنج‌شنبه ۶ شهریورماه اعلام کرد: در جریان دیدار اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان از تاسیسات گردشگری شهر ابوزیدآباد، کلنگ ساخت سومین مجموعه گردشگری شهرستان نیز به زمین زده شد و عملیات ساخت این مجموعه به صورت رسمی آغاز شد.

چاکری با اشاره به ویژگی‌های مجتمع گردشگری ابوزیدآباد گفت: این مجتمع به عنوان سومین مجتمع گردشگری شهر ابوزیدآباد در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۴۵۰ مترمربع همراه با بخش‌های مختلفی همچون واحدهای اقامتی، تالار و سفره‌خانه با زیر بنایی افزون بر ۱۴۰۰ مترمربع ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ صدور مجوز ۵ مجموعه گردشگری برای کاشان و آران و بیدگل

وی در خصوص افزایش ظرفیت اقامت در این شهر پس از بهره‌برداری از طرح یادشده خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این مجتمع گردشگری که با ۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث می‌شود، ۴۰ تخت به ظرفیت اقامت شهرستان آران و بیدگل افزوده شده و برای ۲۰ نفر از ساکنان منطقه به‌صورت مستقیم تولید شغل خواهد شد.

به گفته رئبس اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل، در حال حاضر ۶ اقامتگاه بومگردی همراه با یک هتل و یک مجتمع گردشگری در ابوزیدآباد به بهره‌برداری رسیده و دومین مجتمع گردشگری این شهر که احداث آن در سال ۹۸  آغاز شده بود نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.