نمایشگاه فرهنگی هنری جدید در بیمارستان آیت‌الله یثربی

نمایشگاه نقاشیکاشان فردا – بیست‌و‌دومین نمایشگاه فرهنگی هنری محب در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان گشایش یافت.

به گزارش پیام محب، بیست‌و‌دومین نمایشگاه فرهنگی هنری محب با آثار گروهی نقاشی هنرجویان آموزشگاه ققنوس خانم‌ها؛ محدثه مهدی پور، سمیه فتال‌پور، زهرا فتال‌پور، کیانا کاظم‌زاده، زهرا مقنی، زهرا فروغیان، زهرا جنوبی، مریم بصیری، و نرگس بابایی از چهارشنبه ۵ شهریورماه در یمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی گشایش یافت و به مدت یک‌ماه در معرض نگاه علاقه‌مندان قرار خواهد داشت.

این نمایشگاه «آوای رنگ و سایه » نام دارد و ۲۸ تابلو نقاشی با تکنیک سیاه قلم، رنگ روغن، پاستیل، گچ و مداد رنگی با موضوعاتی نظیر طبیعت، پرتره، منظره و … از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ در لابی طبقه نخست بیمارستان در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

بیشتر بخوانیم:
+ نمایشگاه هنری «سماع خط» در بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان از نخستین روزهای گشایش تا کنون به طور متوسط هر دو ماه یک‌بار یک نمایشگاه هنری حاوی عکس، نقاشی، خوشنویسی و نقاشی‌خط در محیط بیمارستان برگزار کرده است. این نمایشگاه‌ها از یک‌سال پیش به صورت ماهی یک نمایشگاه برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی هنری در محیط بیمارستان، بخشی ار برنامه‌های این بیمارستان برای تحقق شعار «ایمن درمان شوید» و برای ایجاد فضایی متفاوت از فضای بیمارستانی برای بیماران، همراهان و کادر درمان یا علاقه‌مندان دیگری است که از این بیمارستان بازدید می‌کنند.

بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان همچنین عنوان نخستین بیمارستان دوستدار کتاب را هم دارد.

نمایشگاه«آوای رنگ و سایه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.