همکاری تمام نهادهای کاشان با شهرداری برای اتمام پروژه زیرگذر

مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشورکاشان فردا – معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، بر همکاری و تعامل تمام دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان کاشان با مدیریت شهری برای اتمام پروژه زیرگذر کاشان تأکید کرد.

مهدی جمالی‌نژاد که برای گشایش چند پروژه در هفته دولت به کاشان سفر کرده است، با اشاره به بازدید میدانی از پروژه زیرگذر کاشان، روند پیشرفت این پروژه بزرگ را مثبت و قابل قبول ارزیابی و از تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه تقدیر کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ زیرگذر کاشان خرداد ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، همچنین بر لزوم اتمام پروژه طبق زمان‌بندی مشخص‌شده با وجود تمام مشکلات و چالش‌ها تأکید کرد و خواستار تعامل همه‌جانبه در این خصوص از سوی نهادها و دستگاه‌های اجرایی کاشان شد.

پروژه زیرگذر کاشان به عنوان بزرگ‌ترین پرژه عمرانی در کاشان به طول ۱۸۰۰ متر در مسیر کریدور شمال به جنوب کشور در بلوار قطب راوندی کاشان از تقاطع شهید معمار آغاز و تا نزدیکی میدان شهید زجاجی در بلوار خلیج فارس کاشان ادامه دارد.

مسیر این زیرگذر یک مسیر شریانی درجه یک شناخته شده و به گفته مسئولین شهری کاشان، احداث زیرگذر کمک شایان توجهی به روان‌شدن ترافیک و تسهیل رفت و آمد خودرو‌ها در محدوده میدان‌های ولی عصر و منتظری کاشان می‌کند.

به گفته پیمانکار، این پروژه در فاز نخست بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشته و هم‌اکنون عملیات زیربنایی در فاز دوم آن در حال اجراست و پیشبین‌شده پروژه در خردادماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.