با طرح تشکیل استان گلساران موافقم

رحمت‌الله فیروزی‌پور نماینده نطنز بادرود و قمصرکاشان فردا نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: با طرح تشکیل استان گلساران موافقم.

رحمت‌الله فیروزی‌پور در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری اهل کاشانم گفت: من یکی از افرادی بودم که طرح تشکیل استان گلساران را امضا کردم و به همین دلیل با تشکیل این استان موافقم.

وی افزود: منطقه کاشان و نطنز مشترکات فرهنگی، اجتماعی و جغرافیایی فراوانی دارند و در صورت موافقت مجلس و دولت با تشکیل استان جدید و تمرکز روی مشترکات، این موضوع باعث توسعه و پیشرفت هر دو منطقه و دیگر مناطق استان گلساران می‌شود.

بیتشتر بخوانیم:
+ رئیس مجمع نمایندگان اصفهان: مخالف تشکیل استان گلساران هستیم

طرح تشکیل «استان گلساران» که فرایند موفقی را در مجلس دهم طی کرده بود، موفق به طرح در صحن در مجلس دهم نشد و سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان و آران و بیدگل ۲۳ مردادماه ۹۹ از تقدیم طرح تأسیس استان گلساران به مرکزیت کاشان با ۳۲ امضاء به هیئت رئیسه مجلس یازدهم خبرداد و گفت: فرایند قانونی طرح استان گلساران که بسیار طولانی و پیچیده است را دوباره از اول شروع کردیم.

بخش قمصر از شهرستان کاشان از منظر جغرافیای سیاسی در حوزه انتخابیه نطنز، قمصر و بادرود قرارگرفته است. نماینده سابق این حوزه انتخابیه در میانه‌های دور دهم مجلس از دنیا رفت و این حوزه حدود یکسال نماینده نداشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.