تشکیل کمیته ویژه برای بررسی موضوع کارتن‌خوابی در کاشان

عباسعلی قپانی‌پورکاشان فردا معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان درباره معضل کارت‌خوانی در کاشان گفت: باید کمیته‌ای متشکل از شهرداری، کمیته امداد، بهزیستی و نیروی انتظامی تشکیل بشود و با جمع‌بندی و بررسی دقیق با کمک دستگاه قضایی کارتن‌خواب‌ها جمع‌آوری و پوشش داده شوند.

عباسعلی قپانی‌پور به فارس گفت: یک سری از این افراد معتاد هستند که به خاطر تأمین پول مواد مخدر سرقت می‌کنند، و وظیفه نیروی انتظامی است تا بر اساس ماده ۱۶ آن‌ها را جمع‌آوری می‌کند.

بیشتر بخوانیم:
+ طرح دستگیری معتادان متجاهر در کاشان اجرا شد

قپانی‌پور با اشاره به این‌که شهرداری در سال‌های اخیر مدتی گرمخانه‌ای را در چند نقطه از کاشان برای افراد بی‌خانمانی که معتاد نبودند در نظر گرفته بود، گفت: تأمین خوراک، پوشاک و بهداشت‌ کار سخت و دشواری است، مدتی فعال بودند که اهالی آن محل‌ها اعتراض کردند که چرا در این منطقه و در همسایگی ما این افراد سکونت دارند.

وی بابیان اینکه، تعدادی از این افراد به بهزیستی، تعدادی به کمیته امداد و تعدادی به نیروی انتظامی مربوط می‌شوند، تصریح کرد: باید این افراد از همدیگر تفکیک شوند؛ نباید نگاه واحد به این افراد داشت چون وظایف هرکدام از ادارات با همدیگر متفاوت است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان اعلام کرد: کمیته‌ای با هماهنگی این نهادها بعد از تاسوعا و عاشورا تشکیل می‌دهیم، تا با جمع‌بندی و آنالیز با کمک دستگاه قضایی، مشکل پوشش داده شود.

قپانی‌پور بابیان اینکه برخی از این افراد به دلیل جرائم فرار کرده‌ و به کاشان پناه آورده‌اند، افزود: جمع‌آوری این افراد فقط با حکم قضایی و طرد از شهرستان جواب می‌دهد و این افراد یک سری مشکلات خاصی نظیر هویت دارند که مشخص نیست چه کسانی هستند و وقتی ما می‌خواهیم سرپناه بدهیم مدارکی ندارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.