طرح توسعه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان آغاز شد

طرح توسعه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان آغاز شدکاشان فردا – طرح توسعه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در آیینی با حضور رئیس هیئت عامل سازمان ایمیدرو، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

فرماندار کاشان در حاشیه آغاز این طرح توسعه اقتصادی که امروز چهارشنبه ۱۲ شهریورماه آغاز شد گفت: مرحله نخست طرح توسعه شرکت فولاد امیرکبیر که با برآورد اعتبار ۱۲ میلیون یورو (۳۷۰ میلیارد تومان) به اجرا درمی‌آید شامل ساخت خط نورد سرد به ظرفیت ۲۵۰ هزار تن (افزایش نورد تا سالانه ۵۰۰ هزار تن)، توسعه خط اسیدشویی تا ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در سال، ساخت کارگاه سنگ‌زنی و آماده‌سازی غلتک‌های نورد است.

بیشتر بخوانیم:
+ امیرکبیر واحد فولادی موفق اصفهان معرفی شد

علی‌اکبر مرتضایی افزود: این طرح با هدف تامین مواد اولیه و امکان افزایش صادرات به ویژه به کشورهای همسایه در مدت ۲۴ ماه اجرا می‌شود که برای ۸۰ نفر اشتغال مستقیم خواهد داشت و زمینه اشتغال غیرمستقیم یک هزار نفر را نیز ایجاد خواهد کرد.

وی بیان کرد: برای فاز دوم این طرح توسعه که موجب اشتغال‌زایی، رونق اقتصاد منطقه و کسب‌وکارهای معدنی خواهد شد نیز ساخت خط گاولوانیزه ۲ و تولید محصولات سرد پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه نیز در این آیین گفت: از بین تولیدکنندگان ورق گالوانیزه کشور بهترین کیفیت مربوط به شرکت فولاد امیرکبیر کاشان است.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با ۳۲۲ نفر نیروی انسانی در زمینه تولید سالانه ۱۳۰ هزار تن گالوانیزه فعالیت دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.