کاشان پاره تن اصفهان است

عباس رضایی استاندار اصفهانکاشان فردا –  استاندار اصفهان گفت : کمبود آب بزرگ‌ترین نگرانی موجود این استان تشنه است که همه باید صرفه‌جویی کنیم.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی چهارشنبه در آیین آغاز طرح توسعه فولاد امیرکبیر کاشان تاکید کرد: نه می‌خواهیم مدیون استان‌های همجوار شویم و نه هیچ حق اضافه‌ای می‌خواهیم؛ بلکه وظیفه داریم یک قطره آب کمتر مصرف کنیم و یک قطره آب بیشتر به استان اصفهان بیاوریم.

وی افزود: مسئولان برای کمبود آب در این استان باید چاره‌اندیشی کنند، چون این استان و یک تمدن در معرض خطر است.

بیشتر بخوانیم:
+ یحیی‌آباد پاره تن آران و بیدگل است

رضایی به فرونشست زمین اشاره و تصریح کرد: فرودگاه اصفهان که میلیاردها تومان برای ساخت آن هزینه شده و همچنین دشت مهیار در حال فرونشست است.

بزرگ‌ترین قطب تولید کشور، دومین قطب فرش ماشینی جهان
استاندار اصفهان کاشان را پاره تن استان دانست و اظهارداشت: از روزی که مسئولیت استانداری اصفهان را پذیرفته‌ام، ذره‌ای تفاوت بین کاشان، اصفهان یا نجف‌آباد نگذاشتم و برای توسعه طرح فولاد امیرکبیر هم با تمام وجود دفاع کردم.

رضایی به فعالیت ۸۱۰ واحد تولیدی در کاشان با اشتغال بیش از ۴۵ هزار نفر و ۱۵ هزار واحدصنفی با بیش از ۵۰ هزار نفر اشتغال اشاره کرد و گفت: این منطقه بزرگ‌ترین قطب تولید کشور و دومین قطب فرش ماشینی در جهان است که برای رفع مشکلات آن افزون بر نگارش ۲۳ نامه، چهار بار با رئیس بانک مرکزی و سه بار با وزیر صمت نشست برگزار شده است.

وی  همچنین از کاشان به عنوان بزرگ‌ترین قطب تولید گلاب، عرقیات گیاهی و اسانس در کشور نام برد و با اشاره به فراوری زعفران در کاشان تاکید کرد: نمی‌توانیم نسبت به این شهرستان بی‌تفاوت باشیم.

طرح توسعه شرکت فولاد امیرکبیر در آیینی با حضور رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.