کالاهای اساسی باید عادلانه در دسترس همه باشد

عباسعلی قپانی‌پور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشانکاشان فردامعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای منطقه در تولید گوشت دام و طیور گفت: تامین و توزیع مناسب نهاده‌ها برای دام‌داران و مرغ‌داران برای حفظ جایگاه کاشان در تولید گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ، از اولویت‌های ضروری است که می‌باید مورد توجه دستگاه‌های مربوطه به ویژه جهاد کشاورزی قرار گیرد.

به گزارش کاشان آنلاین، عباسعلی قپانی‌پور در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کاشان افزود: عدم برنامه‌ریزی اجرایی در این زمینه به افزایش قیمت گوشت منجر می‌شود و نارضایتی تولیدکنندگان و مردم را در پی دارد.

وی ضمن تاکید بر مقابله جدی با قاچاق، احتکار و گرا‌‌ن‌فروشی گفت: توزیع مناسب و عادلانه اقلام و کالاهای اساسی با قابلیت دسترسی همگانی به ویژه قشرهای کمتر برخوردار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان به توزیع سوخت و گاز مایع از طریق ثبت‌نام در سامانه الکترونیک اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به نزدیک‌شدن فصل سرد، لازم است شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کاشان و اداره صمت در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را پیش‌بینی و رفاه و رضایت‌مندی حداکثری عموم شهروندان را مد نظر داشته باشند.

قپانی‌پور هویت‌گذاری و پلاک‌کوبی دام را نیز گامی موثر در مقابله با جابه‌جایی غیرمجاز و قاچاق دانست و افزود: مدیریت جهاد کشاورزی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تدبیر مناسب اقدامات در این خصوص را در سطح شهرستان گسترش دهند و سرعت بخشند.

در ادامه این نشست نماینده مدیریت جهاد کشاورزی، شبکه دامپزشکی، اداره صمت، نماینده بیمه کشاورزی، اتاق اصناف و ناحیه کاشان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به بیان گزارشی مختصر از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده پرداختند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.