عزم جدی شهرداری کاشان برای توسعه امکانات و اماکن ورزشی

استخر مروارید کاشانکاشان فردا – مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان با اشاره به عزم جدی شهرداری کاشان برای توسعه امکانات و اماکن ورزشی برای استفاده و بهره مندی شهروندان کاشانی اظهار داشت: به این منظور بازسازی و استانداردسازی استخر مروارید کاشان در دستور کار این سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان قرار گرفت.

امین چناری به مهر گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه که می‌تواند نقش مهمی در افزایش شور و نشاط در بین مردم و خانواده‌های کاشانی داشته باشد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر بازسازی تأسیسات، این مجموعه مطابق با جدیدترین استاندارهای روز دنیا با بیش از ۷ میلیارد تومان به‌روزرسانی شد، اضافه‌کرد: حمام سنتی و مجموعه آب‌درمانی، استخر کودکان، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد و سالن بدنسازی با تمام تجهیزات از جمله مواردی است که به این مجموعه اضافه شده است.

معاون فنی و عمران شهرداری کاشان آبا‌ن‌ماه سال گذشته اعتبار اختصاص‌یافته به این پروژه را در سال ۹۸ یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان ذکر و هزینه اتمام عملیات را حدود ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برآورد کرده‌بود.

وی همچنین با اشاره به گشایش و بهره‌برداری از مجموعه خانه فرهنگ اندیشه در شهرک آزادگان کاشان خاطرنشان کرد: این مجموعه با اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در دو طبقه با زیربنای ۵۰۰ مترمربع در مدت زمان حدود ۱۸ ماه توسط سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان احداث شد.

چناری همچنین از به‌سازی لاین رفت و برگشت جاده قمصر و خروجی شهرک ۲۲ بهمن کاشان خبر داد و افزود: برای این پروژه نیز که اعتباری افزون بر ۷ میلیارد تومان اختصاص داده شد در مجموع ۱۱ هزار تن آسفالت تولید شد.

وی با اشاره به اینکه برای این پروژه ۶۹ هزار مترمربع کار تراش آسفالت انجام شد، گفت: ۸۰ هزار مترمربع قیرپاشی و ۸۰ هزار مترمربع پخش آسفالت از دیگر اقداماتی بود که برای به‌سازی این مسیر انجام شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.