تکمیل ظرفیت بستری بخش کودکان بیمارستان بهشتی کاشان

نشست کمیته علمی مبارزه با کرونا کاشانکاشان فردا – کمیته علمی کرونا در کاشان پیشنهاد داد با توجه به شیوع ویروس کرونا از بازگشایی مهدکودک‌ها و مدارس در کاشان تا اطلاع بعدی خودداری شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم دکتر محمدرضا شریف در حاشیه برگزاری جلسه کمیته علمی کرونا در کاشان اظهار داشت: در یک ماه گذشته روند افراد مبتلا و بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان صعودی بوده و درصد بیماران بدحال هم نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته بیش از ۶۰ نفر از کادر درمان بیمارستان بهشتی به کووید-۱۹ مبتلا شدند، ابراز داشت: هر سال با آغاز شروع ماه مهر تعداد کودکان بستری در بخش کودکان بیمارستان بهشتی افزایش می‌یافت، اما متاسفانه امسال این افزایش بستری در نیمه نخست شهریورماه رخ داده و بخش کودکان بیمارستان تکمیل شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان تصریح کرد: با تصمیم کمیته علمی کرونا در کاشان پیشنهاد می‌کنیم با توجه به روند افزایشی همه‌گیری ویروس کرونا و افزایش بستری کودکان و به منظور کنترل انتشار این ویروس در منطقه کاشان از بازگشایی مهدکودک‌ها و مدارس تا اطلاع بعدی خودداری شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.