مرگ پدر فداکار کاشانی در استخر برای نجات دختر ۵ ساله‌اش

وحید خاوریکاشان فردا – «وحید خاوری» جوان کاشانی که با خانواده‌اش برای تفریح به یک مجتمع تفریحی واقع در شهر طرق نطنز، رفته بود، وقتی کودکش را در حال غرق شدن در استخر مجتمع دید برای نجات جان او به داخل آب رفت اما خودش غرق شد و جان باخت.

به گزارش رکنا دهم شهریور امسال گزارش غرق‌شدن یک مرد جوان در یک آبگیر واقع در مجتمع تفریحی در شهر طرق نطنز به دست امدادگران هلال احمر رسید و خیلی سریع عملیات امداد و نجات را با حضور در محل حادثه آغاز کردند. اما زمانی که وحید را از آب بیرون کشیدند دیگر کار از کار گذشته بود و او جانش را از دست داده بود.

پدر وحید خاوری در گفت‌وگو با رکنا در مورد مرگ ناگهانی فرزند ۳۵ ساله‌اش می‌گوید: «روز دوشنبه پسرم به همراه همسر و دو فرزند خردسالش و مادرش برای سفر راهی یک مجتمع تفریحی در شهرستان طرق شد. همین که از راه رسیدند، نوه پنج ساله من کنار استخری که شبیه یک حالت آبگیر برای مصارف کشاورزی است و در آن مجتمع تفریحی واقع شده است رفت و پایش سر خورده و داخل آب افتاده بود. همان موقع پسرم برای نجات جان دخترش وارد آب شده بود.»

بیشتر بخوانیم:
+ ۳ نفر در یک استخر آب کشاورزی اردستان غرق شدند

وحید، فرزندش ریحانه را از آب بیرون کشید اما نتوانست خودش را نجات دهد. پدر ریحانه در ادامه گفت: «کسانی که در محل حادثه حاضر بودند می‌گفتند که وقتی وقتی خیالش از بابت ریحانه راحت شد و او را بیرون از آب فرستاد، انگار دیگر توانی نداشت که برای نجات جان خودش تقلا کند. همه شنیده بودند که او چند بار امام حسین(ع) را صدا زد و بعد در عمق آب فرو رفت. شاید سرمای آب هم در جان باختن پسرم بی‌تاثیر نبود.»

پدر وحید به امنیت مجتمع تفریحی اعتراض دارد و می‌گوید: «وجود چنین آبگیر ناامنی در یک مجتمع تفریحی عامل خطر است و امنیت این مکان تفریحی واقعا کم بوده است. حالا هم کسی مسئولیت مرگ فرزند جوان من را عهده‌دار نمی‌شود.»

در حادثه غرق‌شدگی وحید، یکی از اتفاقاتی که به‌شدت خانواده او را متاثر کرده است، این است که مردم حاضر در صحنه به جای کمک به این خانواده از صحنه غرق‌شدن وحید فیلم می‌گرفتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.