بیش از ۹۰۰ آنژیوگرافی و جراحی قلب در ۱۰۰ روز

دکتر محمدرضا شریف رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشانکاشان فردا – سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان اعلام کرد: بیش از ۹۰۰ عمل موفقیت‌آمیز آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی و جراحی قلب باز طی یک‌صد روز گذشته در این مرکز انجام شده است.

دکتر محمدرضا شریف گفت: از این تعداد، بیش از ۶۰۰ مورد آنژیوگرافی، ۲۰۰ مورد آنژیوپلاستی و استنت‌گذاری و حدود ۱۰۰ مورد هم عمل جراحی قلب باز بوده‌است.

دکتر شریف افزود: بخش آنژیوگرافی این مرکز با ۶ فوق‌تخصص قلب و ۶ پزشک کاردیولوژیست، تنها مرکز فوق‌تخصصی قلب در شمال استان اصفهان است که به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

بیشتر بخوانیم:
+ ۲۱۶ عمل آنژیوپلاستی و ۸۰۶ آنژیوگرافی در بیمارستان بهشتی

وی یادآور شد: اکثر بیمارانی که به این مرکز مراجعه می‌کنند از طریق دست آنژیوگرافی می‌شوند که در این روش عوارض موضعی آنژیوگرافی کاهش و ترخیص بیمار نیز اغلب پس از چهار ساعت امکان‌پذیر است.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان خاطرنشان ساخت: بیش از ۹۰ درصد اعمال جراحی قلب در این بیمارستان، عمل جراحی عروق قلبی و جراحی‌های حیاتی و اورژانسی است که توسط فوق‌تخصص جراحی قلب انجام می‌شود.

دکتر شریف ، ضمن قدردانی از اساتید و پزشکان گروه قلب و عروق این مرکز و با بیان این‌که میزان هزینه اعمال جراحی قلب در این مرکز براساس تعرفه دولتی و حتی نسبت به بعضی از مراکز دولتی پایین‌تر است، خاطرنشان کرد: بخش قلب این مرکز با به‌روز‌ترین تجهیزات استاندارد و با دارا‌بودن بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی قادر به ارائه بهترین خدمات به مراجعین در کمترین زمان ممکن است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.