مخالف جدایی نطنز از اصفهان هستیم

نقشه استان اصفهانکاشان فردا – رئیس شورای شهرستان نطنز عنوان کرد که مخالف تشکیل استان گلساران و جدایی نطنز از اصفهان هستیم و این کار را غیرکارشناسی می‌دانیم.

علیرضا عراقی در گفت‌وگو با آنا اظهار کرد: به نماینده کاشان ایرادی وجود ندارد که پیگیر موضوع تشکیل استانی به مرکزیت کاشان باشد؛ زیرا این موضوع می‌تواند برای کاشان یک اتفاق بزرگ قلمداد شود.

وی افزود: آنچه مهم بوده این است که بررسی کنیم تشکیل استانی به این صورت به چه اندازه به نفع و صلاح کشور و شهرستان‌هایی است که می‌خواهند زمینه را برای این نفع بزرگ کاشان فراهم آورند.

بیشتر بخوانیم:
+ مخالف تشکیل استان گلساران هستیم

عراقی با اشاره به مخالفت مرکز پژوهش‌های مجلس و وزارت کشور با این طرح افزود: مخالفت جمعیت زیادی از مردم در شهرستان‌هایی که می‌خواهند از اصفهان جداشده و زمینه استان‌شدن کاشان را فراهم آورند هم خود یک چالش است و بعضا دیده‌شده که اینگونه مسائل چه هزینه‌هایی را برای کشور داشته است.

به گفته وی  استان اصفهان از مطرح‌ترین استان‌های کشور است و قطعا شهرستان استان اصفهان بودن برای مردمان نطنز به مراتب آورده‌های بیشتری خواهد داشت.

رئیس شورای شهرستان نطنز با بیان اینکه احتمال اینکه بحث استان شدن کاشان به نتیجه برسد، بسیار ضعیف است، گفت: در این شرایط بسیار تعجب می‌کنم چرا باید ذهن مردم در شهرستان‌ها در این شرایط سخت به اینگونه مسائل معطوف شود و بر سر مطالبی که امکان انجام آن زیر صفر است بین مردمان مناطق مختلف اختلاف‌افکنی صورت گیرد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر اعلام کرده است که با طرح استان گلساران به مرکزیت کاشان موافق است و از آن پشتیبانی می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. ایرانیان می گوید

    من یه کاشانی هستم علاقه دارم جزء اصفهان بزرگ باشیم،

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.