نصب دستگاه پیشرفته «نورونویگیشن» در بیمارستان بهشتی کاشان

نورونویگیشنکاشان فردا – سرپرست بیمارستان بهشتی کاشان از نصب و راه‌اندازی دستگاه جدید و پیشرفته «نورونویگیشن» در اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر محمدرضا شریف گفت: این دستگاه با هزینه‌ای افزون بر ۲ میلیارد تومان نصب شده و با راه‌اندازی آن  امکان اعمال جراحی با دقت و کیفیت بهتر و افزایش خدمات به بیماران و مردم منطقه فراهم شد.

بیشتر بخوانیم:
+ راه‌اندازی ۱۷ دستگاه مانیتورینگ آنلاین در بیمارستان بهشتی کاشان

به گفته وی دستگاه نورونویگیشن، در برداشت تومورهای مغزی و تومورهای هیپوفیز کاربرد داشته و امکان انجام اعمال جراحی پیچیده در حوزه‌های مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی و ستون فقرات را با کم‌ترین خطا برای جراح فراهم می‌کند وکمک قابل توجهی در دقت و صحت برداشت تومورها دارد.

دکتر شریف با بیان این‌که طراحی و ساخت این دستگاه توسط متخصصان داخلی انجام شده افزود: با قابلیت سیستم راهبری هوشمندی که این دستگاه دارد، آناتومی عضو مورد جراحی با تصاویر سی‌تی‌اسکن و MRI تطبیق داده و دقیق‌ترین مسیر را برای رسیدن به عضو آسیب‌دیده مشخص می‌کند.

دکتر اسماعیل فخاریان مدیر گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین دانشگاه و این مرکز بابت پیگیری و تهیه دستگاه، دستیابی به استانداردهای به روز در حوزه جراحی‌های مغز و اعصاب را مستلزم مجهزشدن به دستگاه‌های پیشرفته دانست و اظهار امیدواری کرد با همت مسئولین و در جهت رفاه حال بیماران، روند ارتقاء تجهیزات جراحی‌های مغز و اعصاب و ستون فقرات همچنان ادامه یابد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.