معاون فرماندار: وضعیت مطلوب نیست

عباسعلی قپانی‌پور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشانکاشان فردا – معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان وضعیت کرونا در این شهرستان را نامطلوب دانست و از برگزاری جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونا برای اتخاذ تصمیمات جدید خبر داد.

عباسعلی قپانی‌پور در گفتگو با کاشان فردا گفت: نشست ستاد مقابله با کرونا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز یک‌شنبه ۳۰ شهریورماه با حضور مسئولان برگزار، و دغدغه‌های دانشگاه علوم پزشکی و وضعیت مدارس شهرستان در آن بررسی می‌شود.

وی درباره احتمال اعمال محدودیت در کاشان تصریح کرد: تابع خرد جمعی هستیم و تلاش می‌کنیم که تصمیمات منطقی برای پیشگیری از تلفات جانی شهروندان اتخاذ شود.

قپانی‌پور با اشاره به این‌که دانشگاه علوم پزشکی کاشان بخش‌های بیشتری را برای درمان بیماران کرونایی آماده کرده است،‌ خاطرنشان کرد وضعیت کاشان از نظر کرونا مطلوب نیست.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان در واکنش به خبر ابتلای اعضای برخی از هیئت‌های نامی کاشان گفت: با وجود این‌که تعدادی از هیئت‌ها در طول محرم با ستاد کرونا همکاری داشتند، اما متاسفانه برخی دیگر از این هیئت‌ها به هیچ عنوان همکاری نکردند و هر وقت هم به آن‌ها تذکر دادیم، گفتند که در عزای حسین کرونا و بیماری نیست.

قپانی‌پور اضافه‌کرد: هرچه برای آن‌ها از سیره ائمه سخن گفتیم تبعیت نکردند و اینها جواب‌گوی سلامتی و جان تمام کسانی که احتمالا در این مجالس بیمار شدند هستند.

وی یادآور شد: مدارک تخلفات برخی از هیئت‌ها جمع‌آوری شده است، و با توجه به مناسبت‌های ماه صفر و وضعیت شیوع کرونا در شهرستان باید با کمک دستگاه قضایی تصمیمات پیشگیرانه‌ای را اتخاذ کنیم تا قبل از آنکه به سلامت جامعه آسیبی برسد جلو تخلفات احتمالی را بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.