تقدیر از «حمید رنجبر» ورزشکار، خیر و صنعتگر کاشانی

تقدیر از حمید رنجبر خیر ورزشی و اجتماعی و سلامتکاشان فردا – در مراسمی با حضور دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت؛ از خدمات خیرخواهانه «حمیدرضا رنجبر» در حوزه سلامت قدردانی شد.

به گزارش کاشان نیوز در این مراسم که چهارشنبه دوم مهرماه در سالن دکتر قریب دانشگاه بهشتی کاشان و با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان، فرماندار و جمعی از مسئولان سیاسی و بهداشتی کاشان برگزار شد از جمعی از فعالان حوزه بهداشت سلامت که در مدت شیوع کرونا با حوزه سلامت شهرستان همکاری داشتند تجلیل شد و با تقدیر از حمید رنجبر افتخاری دیگر برای جامعه ورزش در کاشان و منطقه ثبت شد.

در این مراسم لاری با اشاره به نقش خیرین در تمام حوزه‌های اجتماعی، صنعتی و ورزشی گفت: کشور ما با وجود جامعه بزرگ خیرین در حوزه‌های اجتماعی به آرامش رسیده و ما مدیون همکاری این عزیزان به خصوص در ایام کرونا هستیم که با کاری جهادی ما را در کنترل این ویروس یاری کردند.

وی افزود: ما با همکاری مردم و کمک خیرین امیدواریم هر چه زودتر موفق به مهار کرونا شویم و در این مسیر انسان‌های بزرگ‌واری همچون آقای رنجبر که از خیرین بزرگ کاشان در حوزه های ورزشی، اجتماعی و اقتصادی هستند، عصای دست ما هستتد و ما دست این عزیزان را می‌بوسیم و از خداوند آرزوی سلامتی و طول عمر برای همه خیرین داریم.

«حمید رنجبر» از جمله فعالان ورزشی ،اقتصادی و اجتماعی در سطح کاشان و حتی استان است که سالیان درازی در حوزه اقتصاد و ورزش خدمات بزرگی به کاشان کرده و هم‌اکنون عضو و کاپیتان تیم پیشکسوتان ایران می‌باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.