ورود غیربومی به مشهد اردهال در ۳ روز آخر هفته ممنوع است

عباسعلی قپانی‌پور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشانکاشان فردا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کاشان گفت: با توجه به ممنوع‌بودن مراسم قالی‌شویان، ورود افراد غیربومی به مشهد اردهال در سه روز آخر هفته ممنوع است.

عباسعلی قپانی‌پور در گفت‌و‌گو با مهر با اشاره به اینکه برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مراسم قالی‌شویان مشهد اردهال کاشان همانند مراسم هشتم ماه محرم زنجان و نخل‌گردانی یزد برگزار نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ جان مردم خط قرمز مدیران و مسئولین است و بر همین مبنا امسال هیچ مراسمی تحت عنوان قالی‌شویان در مشهد اردهال برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ معاون فرماندار: وضعیت مطلوب نیست

وی با بیان اینکه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ مهرماه تمامی درب‌های آستان حضرت علی بن باقر مشهد اردهال بسته است، تصریح کرد: هر نوع اسکان موقت در مشهد اردهال در روزهای آخر هفته ممنوع است و تمامی مسیرها و راه‌های منتهی به مشهد اردهال در سه روز پایانی هفته جاری بسته است و از ورود افراد غیربومی نیز به منطقه جلوگیری می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان با بیان اینکه شرایط شهرستان کاشان به گونه‌ای است که شاید شرایط و محدودیت‌های سخت‌تری از ماه فروردین باید اعمال کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با رشد فزاینده موارد ابتلاء و بستری بیماران کرونایی شاهد نتایج برگزاری مراسم‌ها، بازگشایی مدارس و همچنین مسافرت‌ها هستیم و در صورتی که مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام نورزند متأسفانه شاهد شرایط بدتری خواهیم بود.

قپانی‌پور اعلام کرد: فهرست هیئات متخلف که با نادیده‌گرفتن مسائل بهداشتی سلامت جامعه را به خطر انداخته‌اند تحویل دادستانی شده و با تمامی متخلفین برخورد می‌شود و از هیئاتی که با بزرگ‌منشی هزینه‌های برگزاری مراسم خود را به سمت کمک به معیشت مردم و کمک به کادر درمانی برده‌اند نیز تقدیر می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.