تعطیلی ۳۰ مرکز و مجموعه ورزشی تفریحی شهر کاشان

تعطیلی مراکز ورزشی شهرداری کاشان در پی افزایش همه‌گیری کروناکاشان فردا – مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از تعطیلی ۳۰ مجموعه ورزشی تفریحی تحت پوشش این سازمان همزمان با اعلام محدودیت‌های استانی خبر داد.

مهدی عباسی در ارتباط تلفنی با برنامه صبح سیلک رادیو کاشان گفت: پیرو مصوبه‌های ابلاغی و همراهی با تلاش‌های کادر سلامت و درمان ۳۰ مجموعه ورزشی تفریحی این سازمان اعم از زمین‌های چمن مصنوعی، سالن‌های ورزشی و شهربازی‌ها و همچنین مجموعه‌های ورزشی تفریحی ویژه بانوان (شهربانو و مهربانو) به مدت یک هفته تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی پارک آیت‌الله مدنی شامل زمین تنیس و اسکیت هم جزو این ۳۰ مجموعه تعطیل در این هفته محسوب می‌گردد.

به گفته وی، این تعطیلی یک هفته‌ای حتی شامل ایستگاه‌های ۲۲ گانه ورزشی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر نیز می‌شود.

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با تأکید بر لزوم تقویت انگیزه‌ انجام فعالیت‌های ورزشی به صورت خانگی تصریح کرد: با وجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری المپیاد ورزش‌های همگانی، این برنامه لغو شد و به بارگذاری برنامه‌های چندرسانه ای ورزش در منزل محدود گردید.

به گفته وی، برگزاری رقابت‌هایی به صورت مجازی مثل مسابقات حل معما، خانواده خلاق و آوای قهرمان کوچولو در عصر کرونا از جمله برنامه‌هایی است که همراه با اهدای جوایز جهت فرهنگ‌سازی ورزش در منزل برنامه‌ریزی شده است.

عباسی در پایان از شهروندان به ویژه دوستداران ورزش خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، متولیان مقابله با بیماری کرونا را برای کنترل این ویروس فراگیر یاری کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.