درجه شهرداری کامو و چوگان به ۳ ارتقاء پیدا کرد

درجه شهرداری کامو و چوگان به ۳ ارتقاء پیدا کردکاشان فردا – درجه شهرداری کامو و چوگان به ۳ ارتقاء پیدا کرد.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقاء درجه ۱۱ شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذی‌ربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه‌بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت کشور، حسین رجب‌صلاحی با اعلام این خبر گفت: درجه شهرداری‌های شیروان در استان خراسان شمالی و ایذه در استان خوزستان به ۹، و درجه شهرداری‌های سراوان در استان سیستان و بلوچستان و کنگاور در استان کرمانشاه به ۸ ارتقاء پیدا کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ شهرداری جوشقان قالی به درجه ۴ ارتقا یافت

کامو و چوکان
وی اضافه کرد: درجه شهرداری‌های اردستان در استان اصفهان، مهران در استان ایلام و نصیر‌شهر در استان تهران هم به ۷ ارتقاء یافت.

رجب‌صلاحی همچمنین اعلام کرد: درجه شهرداری کیاشهر در استان گیلان به ۶، سیمین‌شهر در استان گلستان و شهر امام در استان خوزستان به ۵ و درجه شهرداری کامو و چوگان در استان اصفهان به ۳ ارتقاء پیدا کرد.

بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت‌کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آن‌ها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری به معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.

درجه شهرداری‌های کشور در طیفی از ۱ تا ۱۲ قرار می‌گیرد. شهرهای قدیمی، بزرگ و پرجمعیت دارای درجات بالاتر، و شهرهای جدیدالتأسیس دارای درجات پائین‌تر می‌باشند. درجه شهرداری‌ها بر مبنای امکانات، اعضا، درآمد و امثال آن تعیین می‌شود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.