تعطیلی مراکز پرخطر در استان اصفهان یک هفته دیگر تمدید شد

تمدید شدکاشان فردا – معاون استاندار اصفهان ضمن تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: تعطیلی مراکز و صنوف پرخطر در استان اصفهان یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش تسنیم، ایوب درویشی شامگاه چهارشنبه ۱۶ مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه آمار اعلام‌شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نگران‌کننده است، یادآورشد: تاب‌آوری کادر درمان آستانه محدودی دارد و از مردم خوب و فرهنگ‌مدار شهرستان کاشان تقاضا داریم به این مسئله توجه کنند چرا که بیمارستان‌ها در حال پرشدن هستند.

بیشتر بخوانیم:
+ محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا از امروز اعمال می‌شود

وی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز صنعتی گفت: تعطیلی باید به صورت موقتی و تدریجی باشد و تعطیلی کامل راه‌حل رفع بیماری نیست و با توجه به نامشخص‌بودن پایان بیماری باید سازگاری با این بیماری را با به کارگیری این دستورالعمل‌ها یاد بگیریم.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به وضعیت قرمز منطقه کاشان تاکید کرد: اصل بر آن است که اجتماعی صورت نگیرد و اگر ضرورتا اجتماعی باید صورت بگیرد این مهم باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشد.

درویشی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان اختیار دارد با مراکز متخلف برخورد کند، افزود: در ادارات برای آن دسته از کارکنانی که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، می‌توانند مجازات‌هایی را در نظر بگیرند و در شهرستان کاشان نیز با واحدهای متخلف از طریق اخطار و پلمب برخورد خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین تحت هیچ شرایطی برگزار نمی‌شود، ابراز داشت: هر راهپیمایی مستلزم تجمعات است و بر همین اساس هیچگونه راهپیمایی نداریم و نماز جمعه و دیگر اجتماعات در شرایط قرمز ممنوع بوده و اجتماعات ضروری با رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌پذیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.