وزن دقیق، مشخصات خودرو حامل پسته و راننده آن را به‌خاطر بسپارید

نیروی انتظامیکاشان فردا فرمانده انتظامی انار از کشف ۲۰ تن پسته سرقتی به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و دستگیری ۳ سارق در شهرستان انار رفسنجان خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت پسته، هنگام انتقال آن‌ها از شهرستان کاشان به انار برای فرآوری محصول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و آگاهی شهرستان انار با انجام کار فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق شدند که با همکاری راننده کامیون حامل بار پسته، آن را به مسیر‌های فرعی انتقال و هر دفعه اقدام به تخلیه بخشی از بار پسته می‌کردند.

سرهنگ خلیلی‌نژاد بیان داشت: ماموران صبح امروز طی عملیاتی منسجم، ۳ سارق را هنگام سرقت پسته دستگیر و در این رابطه ۲ دستگاه کامیون را نیز متوقف کردند.

او گفت: سارقان در اظهارات خود به سرقت ۲۰ تن پسته از بار ۲۰ کامیون اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی انار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش پسته‌های سرقتی را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: نیاز است مالکان، مشخصات کامل خودروی حامل پسته و آدرس دقیق رانندگان را یادداشت کرده و همچنین مقادیر پسته بارگیری و تخلیه‌شده را کنترل کنند تا از هرگونه سوءاستفاده احتمالی در این خصوص جلوگیری شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.