پویش همدلی به افق کاشان از رمضان تا امروز

پویش همدلی به افق کاشان از رمضان تا امروزکاشان فردا – رئیس اداره بهزیستی کاشان گفت: در راستای کمک‌رسانی به اقشار محروم و نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این اداره،  همراه با سراسر کشور، پویش همدلی مومنانه در شهرستان کاشان نیز در حال فعالیت است.

به گزارش کاشان آنلاین، ام‌البنین متقی‌نژاد اعلام کرد: این پویش توسط اداره بهزیستی و با کمک فرمانداری، سپاه، خیرین و نیکوکاران از ماه مبارک رمضان گذشته در سطح شهرستان آغاز شده و کمک‌های مردم نوع‌دوست با توجه به نیت اهداکنندگان در بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که امسال با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی، امکان حضور و همراهی خیرین در مراکز بهزیستی و منازل افراد دارای معلولیت و مددجویان وجود نداشت، لذا از طریق واحد مشارکت‌های مردمی و همراهی فرمانداری و سپاه پاسداران، کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران جمع‌آوری و به دست مددجویان رسید.

متقی‌نژاد نحوه جمع‌آوری کمک‌های مردمی را از طریق مراجعه به واحد مشارکت‌های مردمی بهزیستی کاشان و تماس تلفنی و هماهنگی با شماره تلفن این واحد به شماره ی ۵۵۳۳۹۳۹۹ اعلام کرد و گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند بهزیستی شهرستان کاشان را در تهیه مایحتاج ضروری، لوازم‌التحریر ،کمک‌هزینه‌های تحصیلی‌، ایاب و ذهاب، ازدواج و درمان یاری دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.