۷ بیمار کرونایی در کاشان فوت شدند/ بستری ۵۳ بیمار

دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان اعلام کرد: ۵۳ بیمار جدید آلوده به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

به نوشته این روابط عمومی؛ در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز یک‌شنبه ۲۰ مهرماه ۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان شهید بهشتی بستری شدند، که ۳۷ نفر اهل کاشان، ۳ نفر توابع کاشان، ۳ نفر توابع آران و بیدگل، یک نفر نطنز و یک بیمار نیز اهل تهران است.

در همین زمان ۸ بیمار جدید حاد تنفسی نیز در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل بستری شدند که ۳ نفر اهل آران و بیدگل‌، ۴ نفر توابع آران و بیدگل و یک بیمار نیر اهل کاشان است.

در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۵۲ سال، یک مرد ۷۵ سال،  یک مرد ۷۹ سال، یک مرد ۸۹ سال، یک زن ۲۷ سال، یک زن ۷۴  و یک زن ۹۰ ساله جمعه ۷ نفر به علت ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان بهشتی کاشان فوت شده‌اند.

بیشتر بخوانیم:
+ بستری ۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان

روز گذشته ۴۰ بیمارآلوده به ویروس کرونا در منطقه کاشان بستری شده بودند.

هم‌اکنون در مجموع ۲۸۱ (۱۳ بیمار افزایش نسبت به دیروز) بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان بستری هستند. که ۶۱ نفر آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

میانگین بستری روزانه در ۱۰ روز دوم مهرماه، حدود ۴۶ بستری در روز بوده است که به نسبت دهه نخست تقریبا ۱.۱ برابر می‌شود. میانگین بستری در ۱۰ روز نخست مهرماه در منطقه کاشان ۳۹ نفر در روز بود.

تعداد فوتی‌های مبتلاء به کووید-۱۹ در منطقه کاشان در ده روز دوم مهرماه در مجموع ۴۴ فوتی است که در مقایسه با ۱۰ روز نخست این ماه متاسفانه بیش از ۲ برابر شده است.

آمار تفکیکی میزان بستری و فوتی کرونا در ۱۰ روز دوم مهرماه ۹۹ در کاشان
تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، امروز ۲۵۱ قربانی است که به نسبت دیروز ۵۶ نفر افزایش داشته است و تعداد مبتلایان ۳۸۲۲ نفر است که به نسبت روز گذشته ۵۳ مبتلا کاهش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۱۹۵ قربانی و تعداد مبتلایان ۳۸۷۵ نفر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.