زباله‌های کاشان بیخ گوش مردم ابوزیدآباد

دفع غیراصولی زبالهکاشان فردا – زباله‌های کاشان بیخ گوش مردم ابوزیدآباد.

یکی از مخاطبان نسل فردا در پیامی در واکنش به تمرکز متولیان فرهنگی کاشان بر روی عناوین مقدس در قالب شعارهای ظاهری بدون توجه به توازن ساختاری توسعه برای این کانال نوشته است:

امروز در خبرها آمد که “کاشان” با عنوان پرطمطراق “پایتخت نهج‌البلاغه در جهان شیعه” معرفی شد. در این معرفی عنوان شد یاد مولا با این اقدام در سرزمین کاشان زنده نگهداشته شود و سیره علوی ترویج شود.

بیشتر بخوانیم:

+ ابوزیدآباد، زخم‌خورده از محرومیت مداوم

ماساکنان بخش کویر از اینکه ولی‌نعمت سابق ما چنین مدال درخشانی را به گردن آویخته لازم می‌دانیم جملات زیبا و مسوولیت‌آفرین مسوولان افتتاح‌کننده را که گفته شده از معاون وزیر و پایین‌تر بوده‌اند؛ برای اهالی شهرها و روستاهای پیرامون تبیین کنیم. در این نامگذاری مسوولان اعلام کردند این کار برای ترویج سیره علوی در سرزمین کاشان است. پس باید:

– تبیین شود که عدالت علوی که نهج البلاغه از آن آکنده است، حکم می‌کند که زباله‌های عفونت‌زای “پایتخت نهج البلاغه!” بیخ گوش مردم روستاهای فخره، علی‌آباد و ریجن خالی شود.

– تبیین شود که سیره علوی مورد اشاره افتتاح‌کنندگان حکم می‌کند که درآمدها و فرآورده‌های کشاورزی و صنایع دستی بخش ابوزیدآباد ده‌ها سال خواسته و ناخواسته در بازارهای کاشان خالی شود و به ازای آن، این بخش محروم به سوی دیگر رانده شد تا ادامه بهره‌دهی آن در آینده مورد قضاوت اهل انصاف باشد؟

– در این افتتاح معاون وزیر گفت پیش از این نیز کاشان پایتخت گل و گلاب معرفی شد. پس لازم است تبیین شود که مشام مردم محروم بخش ما معیوب است که در ساعات تنگ غروب، از سوی گورستان زباله‌های کاشان از داخل بند ریگ، بوی تهوع‌آور عفونت حس می‌کنند؟

شهری که در زمان کفالت، خدمت نرسانده، الان هم مرز سیاسی‌اش را از بخش کویر جدا کرده، چرا باید همچنان زباله‌هایش را در خانه همسایه بریزد. این در کجای نهج‌البلاغه است؟

چه کسی مقصر است؟ ما مردم؟ مسوولان بومی بخش؟ مسوولان غیر بومی؟ آمریکا؟

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.