کمک ۱۶ میلیاردی خیر سلامت به بیمارستان ثامن‌الائمه آران و بیدگل

تکریم یک خیر سلامت در آران و بیدگلکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کمک ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی یک خیر سلامت برای تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان ثامن‌الائمه آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش مهر، دکتر سید علیرضا مروجی در آئین تکریم از این خیر سلامت با اشاره به مشارکت فعال خیرین منطقه کاشان در مبارزه با کرونا اظهار داشت: کمک خیرین به نظام بهداشتی و درمانی زمینه‌ساز ارائه خدمات شایسته‌تر به شهروندان منطقه کاشان است.

بیشتر بخوانیم:
+ تقدیر از «حمید رنجبر» ورزشکار، خیر و صنعتگر کاشانی

وی با اشاره به ساخت بیمارستان نقوی کاشان در سال ۱۳۱۳ توسط مرحوم حاج محمدصادق نقوی یکی از خیرین سلامت کاشان، خیرین کاشان را پیشتاز در ارتقای سلامت مردم دانست و تصریح کرد: با حضور خیرین در پروژه‌های بهداشتی درمانی زمینه برای حضور فعال و بیشتر دولت و جذب اعتبارات دولتی بیشتر فراهم می‌شود.

وی ساخت مراکز بهداشتی و درمانی را نمونه‌ای از مشارکت خیرین و اختصاص اعتبارات دولتی دانست و خاطرنشان کرد: این اقدامات خیرین به نوعی باقیات‌الصالحات است چرا که تا نسل‌ها از خدمات ارائه شده در این مراکز مردم بهره‌مند می‌شوند.

مروجی حضور و مشارکت به همراه کمک خیرین به دانشگاه علوم پزشکی در میدان مبارزه با کرونا را ستود و افزود: منطقه کاشان یکی از مناطقی در کشور بود که با کمک خیرین توانست امکانات و تجهیزات مورد نیاز درمانی برای بیماران کرونایی را تهیه کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.