«محمدرضا گلزار» که هفته پیش مرنجاب بود، کرونا گرفت

محمدرضا گلزار در کویر مرنجابکاشان فردا –  باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش داده که «محمدرضا گلزار» بازیگر سینما و مجری برنامه «برنده شو» یک هفته است که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

به نوشته این سایت، این بازیگر پس از بروز علائم بیماری، در منزل شخصی خود قرنطینه بوده، اما از دیروز به دلیل احساس درد سنگین در قفسه سینه، ادامه درمان خود را در بیمارستان سپری می‌کند.

صفحه اینستاگرام آران و بیدگل جمعه ۹ اکتبر ( ۱۸ مهرماه) تصاویری از «محمدرضا گلزار» منتشر کرد که در بنر زیر عکس نوشته شده بود: «فیلم‌برداری سریال عاشقانه ۲ با حضور محمدرضا گلزار در کویر مرنجاب / امروز».

بیشتر بخوانیم:
+ حذف مسابقه «برنده باش» از برنامه‌های رسانه ملی

این در حالی بود که برابر با مصوبه استانی ستاد مبارزه با کرونای اصفهان هرگونه رفت و آمد به مناطق گردشگری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل از دستکم دو هفته پیش ممنوع بوده‌است.

با این وصف و بنابر گزارش باشگاه خبرنگاران که نوشته «محمدرضا گلزار»‌ از یک هفته پیش به کرونا مبتلا شده، یا به کرونا مبتلا بوده است و به مرنجاب سفر کرده، یا در سفر به مرنجاب به کرونا مبتلا شده و بلافاصله پس از بازگشت به تهران در منزل بستری و دیروز برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شده است.

شایسته است عوامل سریال «عاسقانه ۲» توضیح دهند که چگونه در شرایطی که ورود به منطقه کویر مرنجاب ممنوع بوده، به این منطقه سفر کرده‌اند، و متولیان میراث فرهنگی آران و بیدگل هم پاسخ بدهند که این مجموعه با چه مجوزی اجازه ورود به منطقه ممنوعه به علت محدودیت‌های کرونایی پیدا کرده‌اند؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.