این نقش برای من نقش متفاوتی بود

خیام وقار بازیگر نقش سرگرد بهروز در تله‌فیلم دختر الهامکاشان فردا «خیام وقار کاشانی» بازیگر تئاتر و سینما، نزدیک به دو دهه تجربه کار هنری در حوزه نمایش دارد. وقار سمت رئیس هیئت‌مدیره خانه تئاتر کاشان و دبیر پانزدهمین جشنواره سراسر تئاتر مهر کاشان را در کارنامه دارد اما عمده فعالیت‌های او در تهران انجام می‌شود.

وی به‌تازگی در تله‌فیلم «دختر الهام» ایفای نقش کرده‌است. نقشی که به گفته خودش با بقیه نقش‌هایی که تاکنون بازی کرده، متفاوت بوده و برای او جذابیت داشته‌است.

این هنرمند کاشانی در این فیلم نقش «سرگرد بهروز» را اجرا می‌کند.

این تله فیلم فردا سه‌شنبه ۲۹ یا پس‌فردا چهارشنبه ۳۰ مهرماه شب ساعت ۱۹:۱۵ (۷ و ربع) از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به این مناسبت با این هنرمند کاشانی  به گفت‌وگو نشسته‌ایم.

وقار درباره نقش خود گفت: من نقش همان «سرگرد بهروز» سرگرد افسر تجسس را در این فیلم بازی می‌کنم که برای خود من، نقش متفاوتی بود به خاطر این‌که تا کنون به لحاظ فیزیکی و کاراکتری چنین نقشی بازی نکرده بودم.

 

وی در مقایسه این فیلم با سایر کارهای خود گفت : این کار به هرحال یک کار پلیسی بود، تعقیب و گریز داشت، درگیری داشت، در حالی که من معمولا تا حالا همیشه نقش‌های آرام بازی می‌کردم که بیشتر روایت در بستر و فضای آرام سپری می‌شد. اما این کار هیجان زیادی داشت، یا شاید بگویم خیی زیاد.

 

وقار درباره داستان دختر الهام توضیح داد: داستان در مورد یک پرونده است در نیروی انتظامی که پرونده‌ای به یک سرگرد نیروی انتظامی محول می‌شود و گره‌های این پرونده در یک بازه زمانی ۴۸ ساعته باز می‌شود. این روایت کلی داستان است.

 

تله فیلم دختر الهام به مناسبت هفته نیروی انتظامی از شبکه ۳ پخس می‌شود.

خیام وقار بازیگر نقش سرگرد بهروز در تله‌فیلم دختر الهام

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.