افزایش ۶ برابری سهمیه کاشان در طرح ملی اقدام مسکن

مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی کاشانکاشان فردا – رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان از افزایش ۶ برابری سهمیه کاشان در طرح ملی اقدام مسکن خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت‌و‌گو با بازار با اشاره به اینکه سهمیه کاشان در طرح ملی اقدام ملی مسکن از ۵۰۰ واحد به بیش از سه هزار واحد افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: این افزایش ۶ برابری با توجه به حجم بالای متقاضیان در کاشان انجام شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ آغاز نام‌نویسی طرح اقدام ملی مسکن در آران‌وبیدگل

وی با اشاره به احداث رصدخانه بین‌المللی ایران کامو ابراز داشت: برای طرح توسعه این پروژه ملی که یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین رصدخانه‌های خاورمیانه است، سه هکتار زمین واگذار شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان همچنین از مطالعات محور کاشان -برزک و تکمیل اطلاعات محور موجود برای ساخت خبر داد و تصریح کرد: به این منظور مطالعات لازم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان انجام شد.

وی همچنین از رفع خطر نقطه حادثه‌خیز سه‌راهی سالیان و پل سعدآباد در محور برزک خبر داد و اظهار کرد: کارهای مطالعاتی و نقشه‌برداری به این منظور انجام شده است و فعالیت اجرایی به‌زودی انجام می‌شود.

آراسته با اشاره به آغاز آسفالت جاده ندامتگاه جدیدالتاسیس کاشان در روستای یزدل بیان داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان انجام شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.