۵ نفر دیگر به علت کرونا در کاشان جان‌باختند / بستری ۶۵ بیمار جدید

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان از بستری‌شدن ۶۵ بیمار آلوده به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر سید علیرضا مروجی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز دوشنبه ۲۸ مهرماه ۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان شهید بهشتی بستری شدند که ۵۳ نفر اهل کاشان، ۳ نفر توابع کاشان، یک نفر آران و بیدگل، ۳ نفر توابع آران و بیدگل، یک نفر نطنز و یک بیمار نیز اهل بادرود است.

وی اضافه کرد: در همین زمان ۳ بیمار جدید حاد تنفسی نیز در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل بستری شدند، که همه اهل توابع این شهرستان هستند.

به گفته وی؛ در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۳۷ سال، یک مرد ۵۳ سال، یک مرد ۶۲ سال، یک مرد ۶۴ ساله و یک زن ۷۳ ساله در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، به علت ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانیم:

+ بستری ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان

روز گذشته نیز ۳۴ بیمار آلوده به ویروس کرونا در منطقه کاشان بستری شده بودند.

دکتر مروجی گفت: هم‌اکنون در مجموع  ۲۹۱ (۱۴بیمار افزایش نسبت به دیروز) بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در دو بیمارستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند. که ۵۶ نفر آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، امروز ۳۳۷ قربانی است که به نسبت دیروز ۸۵ نفر افزایش داشته است و تعداد مبتلایان ۴۲۵۲ نفر است که به نسبت روز گذشته ۳۶۲ مبتلا افزایش  نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۲۵۲  قربانی و تعداد مبتلایان ۳۸۹۰ نفر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.