پلیس آگاهی آران و بیدگل رتبه برتر کشور را بدست آورد

سرهنگ علی‌اصغر محمدی فرماندهی انتظامی آران و بیدگلکاشان فردافرمانده انتظامی آران و بیدگل به کشف ۴۰۱ فقره اموال مسروقه، دستگیری ۱۷۷ نفر سارق و انهدام ۸ باند سرقت گروهی اشاره و اعلام کرد: پلیس آگاهی آران و بیدگل در زمینه کشف علمی جرایم رتبه ۳ کشوری را کسب کرده است.

سرهنگ علی‌اصغر محمدی در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اعلام کرد: یک‌سال و نیم است که با پیگیری‌های صورت گرفته، پلیس فتا در شهرستان ایجاد شده و اقدامات خوبی انجام شده است. در زمینه جرایم سایبری ۴۵ پرونده در سال ۹۸ در شهرستان تشکیل شده‌بود که این میزان در سال ۹۹، سی‌ویک درصد افزایش یافته و همچنین در زمینه کشف اموال جرایم سایبری در سالجاری ۲۲۵ درصد افزایش کشف و در زمینه دستگیری مجرمان سایبری در سال‌جاری ۱۲۱٪ افزایش داشته‌ایم.

بیشتر بخوانیم:
+
دستگیری دزد و کشف ۴۳ فقره دزدی در آران و بیدگل

سرهنگ محمدی پاسخ‌گویی و مشاوره به مردم را از جمله فعالیت‌های پلیس فتا عنوان کرد و با اشاره به این‌که این مورد در یکسال اخیر بیش از ۷۰۰ مورد انجام شده است  افزود: در یکسال اخیر بررسی و آنالیز ۹۸ مورد تجهیزات الکترونیکی انجام شده که از متهمان کشف و تحویل مقام قضایی شده و ۱۶۷ میلیون تومان از مبالغ کلاهبرداری شده در حوزه سایبری به مالباختگان مسترد شده است.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل گفت: در زمینه کشف اموال ریالی و ارزی قاچاق افزایش ۹۸ درصد، کشفیات اموال مسروقه افزایش ۳۱ درصد، و در دستگیری ۲۹ درصد افزایش داشته‌ایم.

سرهنگ محمدی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان در راستای اجرای قانون و مقابله با بیماری کرونا، ۱۶۷ مورد مهروموم واحدهای صنفی متخلف را به انجام رسانده است و بیش از ۵ هزار نخ سیگار قاچاق در یک‌سال اخیر در شهرستان کشف و ضبط شده و میزان کشفیات پلیس مواد مخدر در سال جاری ۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: در زمینه دستگیری خرده‌فروش مواد مخدر ۴۰٪‌، دستگیری معتادان متجاهر و سارق ۶٪، و در زمینه تشکیل پرونده مواد مخدر ۳۰٪ افزایش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل گفت: میزان تصادفات فوتی درون‌شهری ۴۰٪، تصادفات جرحی درون‌شهری ۲۰٪ و فوتی برون‌شهری ۵۷٪ کاهش داشته‌ایم.

سرهنگ محمدی خاطرنشان ساخت: در زمینه اخبار ۱۱۰ در ۶ ماهه امسال ۸۳۶۷ مورد تماس داشتیم که ۹٪ افزایش خبر نسبت به پارسال نشان می‌دهد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.