استاندار اصفهان امروز به کاشان سفر کرد

حضور استاندار اصفهان در دانشگاه کاشانکاشان فردا – چند پروژه عمرانی خیرساز امروز با حضور استاندار اصفهان در دانشگاه کاشان گشایش یافته و چند طرح دیگر کلنگ‌زنی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان «عباس رضایی» استاندار صبح امروز سه‌شنبه ۲۹ مهرماه به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندپروژه عمرانی وارد شهرستان کاشان شد.

بیشتر بخوانیم:
+ کاشان پاره تن اصفهان است

مقام عالی اجرایی استان، در بدو ورود به شهرستان کاشان با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه کاشان، به مقام شامخ شهدای سرافراز ادای احترام کرد.

چند پروژه خیرساز در دانشگاه کاشان با حضور استاندار اصفهان، عباسعلی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، معاون حقوقی امور مجلس وزیر علوم و تعدادی از مسئولان استان و مسيولان دانشگاه گشایش یافت و چند پروژه دیگر نیز برای شروع عملیات اجرایی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کاشان، عملیات کتاب‌خانه مرکزی دانشگاه با زیربنای ۴۲۲۰ مترمربع در ۴ طبقه با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، و مرکز همایش ملی و بین‌المللی دانشگاه با ۲۰۶۰ مترمربع و اعتبار ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان امروز آغاز شد.

وی افزود: در این آیین همچنین عملیات اجرایی مرکز آی تی دانشگاه و تامین تجهیزات ارتباطات اینترنتی با حمایت مالی مهندس پرویز منوچهری با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع شروع و کلنگ آن به زمین زده شد.

استاندار اصفهان چهارشنبه ۱۲ شهریورماه گذشته هم در سفری یک‌روزه برای گشایش چند پروژه به کاشان سفر کرده بود.

دانشگاه کاشان یکی از پیشتازترین دانشگاه‌های ایران در جذب کمک‌های خیران آموزشی است. این دانشگاه علاوه بر کسب رتبه‌های عالی متوالی بر اساس شاخص‌های داخلی و بین‌المللی نامزد قرار گرفتن در میان یکی از ۵ دانشگاه ایرانی در تراز بین‌المللی هم هست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.