دانشگاه کاشان الگویی ویژه در منطقه و استان اصفهان است

استاندار اصفهان در آیین گشایش چند طرح در دانشگاه کاشانکاشان فردا – استاندار اصفهان دانشگاه کاشان را الگویی ویژه و مثال‌زدنی در منطقه، استان اصفهان و کشور دانست و گفت: خیران در این دانشگاه در توسعه اماکن و امکانات و انجام فعالیت‌های پژوهشی، نوآوری و کارآفرینی سهم اساسی دارند.

عباس رضایی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۲۹ مهرماه در آیین گشایش و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و آموزشی دانشگاه کاشان افزود: باور و همت بلند خیران کاشانی سرنوشت دانشگاه کاشان را به جامعه پیوند زده است و از دانشگاه کاشان الگوی دانشگاه مردمی ساخته است.

بیشتر بخوانیم:
+ استاندار اصفهان امروز به کاشان سفر کرد

وی خاطر نشان کرد: حیات و بقا و رشد نهاد دانشگاه به حمایت‌های اجتماعی وابسته است و پیشرفت جامعه از رهگذر دانشگاه تحقق می‌یابد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه امروز بر تارک بخش عمده‌ای از امکانات و زیرساخت‌های منطقه کاشان نام زیبای خیرین می‌درخشد، یادآور شد: خوشبختانه حوزه جدیدی که خیران و واقفان در ۱۵ سال گذشته به عنوان زمینه جدید کار خیر برگزیده‌اند دانشگاه بوده است.

وی با بیان اینکه خیرین بوده اند که مسئولیت‌پذیری جامعه در قبال مراکز علمی را به خوبی انجام داده‌اند تاکید کرد: امروز دانشگاه است که باید به جامعه پاسخگو باشد و این تعامل دوسویه رمز حرکت جامعه امروز ما به سوی تعالی و پیشرفت است.

استاندار اصفهان اظهار امیدواری کرد: با مهیاسازی امکان بیشتر برای انجام وقف و کار خیر در حوزه آموزش عالی راه این عمل خیر برای تمامی افراد جامعه باز شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.