آمار تفکیکی ۱۰ روز سوم مهرماه مبتلایان کووید-۱۹ در کشور

آ«ار تفکیکی شناسایی، بستری و فوتی‌های کرونا در دهه سوم مهرماه در کشورکاشان فردا – در ۱۰ روز آخر مهرماه، ۴۵ هزار و ۲۱۱ بیمار میتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند، که نسبت به ده روز میانی مهرماه ۶ هزار و ۱۸۰ نفر افزایش داشته است. در ۱۰ روز میانی مهرماه ۳۹ هزار و ۳۱ بیمار میتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شده بود.

از میان این مبتلایان، ۲۰ هزار و ۲۷۶ نفر در مراکز بستری بیماران کرونایی در کشور بستری و تحت درمان قرار گرفتند که نسبت به ده روز قبل از آن ۳ هزار و ۲۱۷ بستری افزایش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانیم:
+ آمار تفکیکی ۱۰ روز دوم مهرماه مبتلایان کووید-۱۹ در کشور

در همین مدت از میان مبتلایان ویروس کرونا، ۲۸۰۲ نفر جان خود را از دست دادند که نسبت به ۱۰ روز قبل ۶۳۹ قربانی افزایش داشته است.

بالاترین میزان مرگ‌و‌میر در این ۱۰ روز مربوط به دوشنبه ۲۸ مهرماه با ۳۳۷  فوتی است، بالاترین میزان شناسایی مبتلایان مربوط به چهارشنبه ۳۰ مهر‌ماه با ۵۶۱۶ مورد مبتلا و بالاترین میزان بستری مربوط به سه‌شنبه ۲۹ مهرماه با ۲۲۵۴ بستری بوده‌است.

تا امروز چهارشنبه ۳۰ مهرماه به جز استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان که در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند، بقیه استان‌های کشور تمام در وضعیت قرمز قرار دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.