بستری ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان/ ۳ فوتی

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان از بستری‌شدن ۶۰ بیمار آلوده به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر سید علیرضا مروجی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز پنج‌‌شنبه یکم ‌آبان‌ماه ۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان شهید بهشتی بستری شدند که ۴۵ نفر اهل کاشان، ۶ نفر توابع کاشان، یک نفر آران و بیدگل، و  ۲ بیمار نیز اهل توابع آران و بیدگل هستند.

وی اضافه کرد: در همین زمان ۶ بیمار جدید حاد تنفسی نیز در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل بستری شدند، که ۲ نفر اهل آران و بیدگل و ۳ بیمار اهل توابع این شهرستان و یک بیمار نیز ال کاشان است.

به گفته وی؛ در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۷۸ سال، یک زن ۷۳ سال و یک زن ۷۹ ساله در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، به علت ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانیم:

+ بستری ۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان

روز گذشته نیز ۴۵ بیمار آلوده به ویروس کرونا در منطقه کاشان بستری شده بودند.

دکتر مروجی گفت: هم‌اکنون در مجموع  ۳۱۴ (۱۶ بیمار افزایش نسبت به دیروز) بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در دو بیمارستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند. که ۵۸ نفر آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، امروز ۳۰۴ قربانی است که به نسبت دیروز ۸ نفر کاهش داشته است و تعداد مبتلایان ۵۴۷۱ نفر است که به نسبت روز گذشته ۱۴۵ مبتلا کاهش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۳۱۲ قربانی و تعداد مبتلایان ۵۶۱۶ نفر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.