۴ واحد صنفی آران و بیدگل مهروموم شد

۴ واحد صنفی آران و بیدگل به دلیل رعایت نکردن بهداشت پلمب شدکاشان فردا – معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: چهار واحد صنفی شامل نانوایی، آبمیوه و بستنی‌فروشی در پی گشت‌های بازرسی به منظور نظارت بر رعایت اجرای درست دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با شیوع کرونا در این شهرستان مهروموم شد.

فاطمه شیروانی‌زاده پنجشنبه به ایرنا اعلام کرد: این واحدهای صنفی به دلیل استعمال دخانیات، شکایت‌های مردمی و مصرف رنگ‌های غیرمجاز مهرموم شدند و انتظار می‌رود واحدهای صنفی، صنایع و تشکل‌ها نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام نمایند تا برخلاف میل باطنی ناچار به جلوگیری از فعالیت آن‌ها نشویم.

بیشتر بخوانیم:
+ مهر‌وموم یک اقامت‌گاه گردشگری در آران و بیدگل

وی تصریح کرد: نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی در راستای رعایت درست دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی به ویژه استفاده از ماسک با افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا در سطح شهرستان تشدید شده است.

شیروانی‌زاده اضافه کرد: این گشت مشترک در طول شبانه‌روز با حضور بازرسان اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت به همراه شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل انجام می‌شود.

افزون بر سه هزار واحد صنفی در آران و بیدگل فعالیت دارند که بیش از ۴۰ واحد صنفی تا کنون بر اساس مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.