کاشان جزء شهرهای بحرانی است/ متحد نشویم اوضاع بدتر می‌شود

عباسعلی قپانی‌پور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشانکاشان فردا  معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری کاشان گفت کاشان جزء شهرهایی است که باید محدودیت‌های کرونایی در آن اعمال شود

«عباسعلی قپانی‌پور» درباره نبودن نام کاشان در فهرست شهرهای بحرانی گفت: این لیست شامل مراکز استان‌ها و شهرهای دارای دانشگاه علوم پزشکی نیست.

بیشتر بخوانیم:
+
محدودیت‌های کرونایی در منطقه کاشان باید تمدید شود

قپانی‌پور افزود: نام شهرهای تهران، قم و ارومیه هم مانند شهر کاشان در این لیست نیست در حالی که شرایط این سه شهر اصلا از نظر شیوع بیماری کرونا خوب نیست. اوضاع ارومیه آنقدر وخیم است که شخص آقای دکتر نمکی، وزیر بهداشت به آنجا سفر کرد. در تهران نیز درخواست تعطیلی چند هفته‌ای اعلام شده است.

معاون فرمانداری کاشان تصریح کرد مبنای ستاد کرونای شهرستان برای تصمیم‌گیری و اعمال محدودیت‌ها، نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است و این دانشگاه همین امروز خواستار تداوم محدودیت‌ها شده است.

قپانی‌پور گفت دانشگاه علوم پزشکی نسبت به بازگشایی تالارهای عروسی و برگزاری تجمعات به‌شدت معترض است و تاکید دارد باید جلو هرگونه تجمعی گرفته شود.

معاون فرمانداری کاشان تاکید کرد اگر بخواهیم محدودیت‌ها درست اعمال شود همه اعضای ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا و مسئولان شهرستان باید مانند اسفند و فروردین گذشته، مسئولانه و با جدید در بحث کنترل و نظارت و اعمال محدودیت‌ها مشارکت داشته باشند تا بتوانیم ورودی ببیمارستان را کاهش داده و مانع سیر صعودی مرگ و میرها شویم.

وی افزود: اسفندماه با همراهی و اتحاد همه ارگان‌ها توانستیم محدودیت‌ها را اعمال کنیم اما متاسفانه شرایط برای برخی عادی شده و حتی عده ای از شهروندان نیز نسبت به اجرای پروتکلها بی تفاوت شده اند .

قپانی پور گفت اگر قرار باشد اوضاع به این شکل ادامه پیدا کند قطعا با شرایطی بدتر از اسفندماه روبرو می شویم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.