آمار کرونای کاشان، یک چهارم کل استان اصفهان است

بستری کروناکاشان فردا – سخن‌گوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین آمار مبتلایان به کرونا، بهبودیافته‌ها، ترخیص شدگان و بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

آرش نجیمی به ایمنا، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۶ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا‌ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۱۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی‌شان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

بیشتر بخوانیم:
+ بستری ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان/ ۶ فوتی

نجیمی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ نفر کل بیماران فوت‌شده مشکوک به کروناویروس در استان بودند که از این تعداد ۲۰ نفر فوتی مثبت قطعی به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان اصفهان بودند.

این در حالی است که طی ۲۴ ساعت گذشته در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ بستری شده و ۶ نفر نیز فوت کرده‌اند که در هر دو مورد بستری و فوتی به نسبت آمار بقیه استان اصفهان یک به چهار می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ کاشان جزء شهرهای بحرانی است/ متحد نشویم اوضاع بدتر می‌شود

یعنی در حالی که جمعیت بالای ۴ میلیونی استان اصفهان منهای کاشان و آران و بیدگل، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۶ بستری داشته‌اند، در همین بازه زمانی کاشان و آران و بیدگل حدود ۵۰۰ هزار نفری ۷۳ بستری و در حالی که بقیه استان ۲۰ فوتی داشته‌اند منطقه کاشان به نتهایی ۶ فوتی داشته است.

با وجود این آمار بالا که به نسبت جمعیت نشان می‌دهد کاشان و آران و بیدگل در مقایسه با دیگر شهرهای استان وضعیت بحرانی‌تری دارند، هنوز منطقه کاشان جزء شهرهای بحرانی حساب نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.