بستری ۷۵ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان/ ۷ فوتی

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان از بستری‌شدن۷۵ بیمار آلوده به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر سید علیرضا مروجی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز سه‌شنبه ۶ ‌آبان‌ماه ۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بهشتی کاشان بستری شدند که ۵۴ نفر اهل کاشان، ۳ نفر توابع کاشان، یک نفر آران و بیدگل، ۵ نفر توابع آران و بیدگل، یک نفر اهل بادرود و یک بیمار نیز اهل نطنز است.

وی اضافه کرد: در همین زمان ۱۰ بیمار جدید حاد تنفسی نیز در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل بستری شدند، که ۵ نفر اهل آران و بیدگل، ۲ نفر اهل توابع این شهرستان  و ۳ نفر اهل کاشان هستند.

به گفته وی؛ در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۶۱, یک مرد ۶۳، یک مرد ۷۸، یک زن ۵۷، و یک زن ۷۵ ساله در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، و یک زن ۶۸ و یک زن ۷۰ سال در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل به علت ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانیم:

+ بستری ۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان

روز گذشته نیز ۴۸ بیمار آلوده به ویروس کرونا در منطقه کاشان بستری شده بودند.

دکتر مروجی گفت: هم‌اکنون در مجموع ۳۳۷ (۸ بیمار افزایش نسبت به دیروز) بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در دو بیمارستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند. که ۵۲ نفر آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، امروز ۳۴۶ قربانی است که به نسبت دیروز ۹ نفر افزایش داسته، و تعداد مبتلایان ۶۹۶۸ نفر است که به نسبت روز گذشته یک هزار و ۸ مبتلا افزایش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۳۳۷ قربانی و تعداد مبتلایان ۵۹۶۰ نفر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.