تشکیل کمیته ویژه مبارزه با کرونا در منطقه کاشان

استاندار اصفهان در دیدار با امام جمعه کاشانکاشان فردا – استاندار اصفهان از تشکیل کمیته ویژه مبارزه با کرونا در کاشان و آران و بیدگل خبر داد و گفت: تصمیم‌های مهمی عصر روز سه‌شنبه در نشست این کمیته گرفته خواهد شد.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی صبح امروز در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کاشان افزود: وضعیت استان اصفهان به لحاظ بیماری کووید- ۱۹ خوب نیست و وزارت بهداشت، پنج نقطه از این استان را جزو ۴۳ شهرستان با شرایط بحرانی کشور اعلام کرده است.

وی با اشاره به سفر هفته گذشته خود به این شهرستان تصریح کرد: وضعیت استفاده از ماسک در کاشان خوب نبود و مردم کمتر از ماسک استفاده می‌کردند اما امروز هم استفاده مردم این شهر نسبت به اصفهان کم است.

استاندار اصفهان بیان کرد: با توجه به اینکه دارالمومنین کاشان مردم فهیمی دارد که همواره در مقاطع مختلف از نظام اسلامی حمایت کردند، این گونه استقبال کردن نسبت به استفاده از ماسک زیبنده شهرستان نیست.

این در حالی است که استاندار اصفهان در سفر حدود ۱۲ شهریورماه خود به کاشان اظهار کرده بود که نه به عنوان استاندار که به عنوان پزشک، حدس می‌زند که اغلب شهروندان کاشان با ایمنی گله‌ای در برابر ویروس کرونا ایمن شده باشند.

در آن زمان وضعیت ابتلای کاشان به بیماری کووید۱۹، نسبت به سایر نقاط اصفهان بهتر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.