کمک بیش از ۸۰۰ میلیون تومانی مردم کاشان به جشن عاطفه‌ها

امیرحسین شیخ‌استرکی رئیس کمیه‌امداد کاشانکاشان فردا – رئیس کمیته امداد امام خمینی کاشان گفت: مردم کاشان در قالب جشن عاطفه‌ها، بیش از ۸۰۰ میلیون توماه به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کردند.

امیرحسین شیخ‌استرکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره حضور همیشگی مردم کاشان برای دستگیری و کمک به نیازمندان اظهار داشت: مردم نوع‌دوست کاشان در قالب جشن عاطفه‌ها حدود هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کاشان کمک کردند.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها هم از طریق نقدی و هم در قالب اهدای کالا انجام شده است، ابراز داشت: این کمک‌ها با هم‌افزایی کمیته امداد امام خمینی کاشان (ره) و سایر مؤسسات خیریه این شهرستان در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفت.

بیشتر بخوانیم:
+ نوان‌خانه ایران

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با اشاره به اینکه این کمک‌ها در اختیار دو هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز از شهرستان کاشان قرار گرفت، تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد بودند.

وی بخشی از این کمک‌ها را شامل لوازم‌التحریر، پوشاک و غیره دانست و بیان داشت: یکی از طرح‌های کمیته امداد تهیه و توزیع گوشی هوشمند و تبلت برای خانواده‌های نیازمند است که برای این امر پسندیده از خیران درخواست کمک داریم.

شیخ‌استرکی با بیان اینکه کمیته امداد تا ۵۰ درصد هزینه خرید تبلت برای استفاده دانش‌آموزان بی‌بضاعت برای آموزش را متقبل می‌شود، افزود: خیران هم می‌توانند با مشارکت در این امر خیر، ۵۰ درصد مابقی هزینه لازم برای خرید تبلت را متقبل شوند.

وی گفت: برای تهیه تبلت و یا گوشی هوشمند برای ۵۰۰ دانش‌آموز و ۷۶ دانشجوی تحت سرپرستی کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان نیاز به حدود ۶۰۰ میلیون تومان مساعدت است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.