سفرهای تشریفاتی استاندار به کاشان دردی از مردم دوا نمی‌کند

علی هاشمی طاهریکاشان فردا – عضو شورای شهر کاشان گفت: سفرهای تشریفاتی استاندار اصفهان به کاشان دردی از مردم دوا نمی‌کند و وی باید پای حرف مردم و یا نمایندگان آن‌ها بنشیند تا مشکلات موجود را درک کند.

علی هاشمی‌ طاهری در گفت‌و‌گو با مهر ضمن انتقاد از نحوه عملکرد استانداردی اصفهان نسبت به برخی شهرستان‌ها اظهار داشت: استاندار اصفهان حتی یک بار هم درخواست برگزاری جلسه با اعضای شورای شهر کاشان را نپذیرفته است.

بیشتر بخوانیم:
+ دست‌مریزادی به آقای هاشمی طاهری

وی با بیان اینکه اختیاراتی که به کاشان تفویض شده است نشان از نگاه محقرانه استان به ظرفیت‌های این منطقه دارد، ابراز داشت: جلسه کمیسیون ماده پنج هم به سختی و با فاصله زمانی بسیار زیاد در کاشان برگزار می‌شود.

هاشمی‌ طاهری با اشاره به اینکه مدیران برخی ادارات کاشان که حکم معاونی مدیرکل دارند هیچ اختیاری از خود ندارند، تصریح کرد: قصور در عملکرد استاندار اصفهان و مدیران کل با توجه به این موضوع به شدت محرز است.

عضو شورای شهر کاشان با اشاره به اینکه سفر استاندار اصفهان به کاشان، قیچی‌کردن روبان، کلنگ‌زنی و حضور در مراسم‌های تشریفاتی مشکلات مردم کاشان را رفع نمی‌کند، خاطرنشان کرد: برخی از ادارات کل مانند میراث فرهنگی، ثبت اسناد، تربیت بدنی و راه و شهرسازی و غیره هم حلال مشکلات مردم نیستند و حتی گاهی به مسائل اختلافی شهر دامن می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه در سفرهای مکرر مردم منطقه کاشان به اصفهان برای انجام کارهای اداری اغلب ناراضی بر می‌گردند، گفت: از اثرات سفرهای مکرر شهروندان منطقه کاشان به اصفهان افزایش سوانح رانندگی است و برای جلوگیری از این نوع صدمات به مردم کاشان لازم است تا به مطالبات مردم از مرکز استان به درستی رسیدگی شود.

اعتراض عضو شورای شهر کاشان به دو سه سفر اخیر استاندار اصفهان در حالی صورت می‌گیرد که مجموعه رسانه‌ای کاشان و اغلب مدیران شهرستان کاشان به‌شدت به سفرنکردن استاندار قبلی اصفهان به کاشان معترض بودند و وی را نه به دلیل کم‌کاری‌های دیگر که به دلیل سفرنکردن به کاشان مورد انتقاد‌های مکرر قرار می‌دادند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.