رهایی یک محکوم به قصاص دیگر در کاشان با گذشت اولیاء‌ دم

عفو قاتلکاشان فردا – رئیس زندان کاشان از رهایی دومین محکوم به قصاص طی دو روز گذشته، با بخشش اولیاء دم در کاشان خبر داد. این پنجمین محکوم به قصاص در کاشان است که طی سه ماه گذشته، پیش از اجرای حکم با بخشش اولیاء دم از چوبه دار رها می‌شود.

محسن محبوبی به ایسنا گفت: همزمان با سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) پنجمین فرد محکوم به قصاص در شهرستان پیش از اجرای حکم توسط اولیای دم بخشیده شد.

بیشتر بخوانیم:
+ عفو جوان محکوم به اعدام در کاشان با رضایت اولیاء دم

محبوبی اعلام کرد: فرد محکوم یک بانوی ۴۵ ساله افغان است که در سال ۱۳۸۸ اقدام به قتل یکی دیگر از اتباع افغانستان کرده بود که پس از دستگیری به زندان کاشان معرفی شد.

وی افزود: پرونده این قتل طی ۱۱ سال گذشته، مورد پییگیری در مراجع قضایی قرار گرفته و منجر به صدور رای قصاص شده بود، اما خانواده مقتول با وساطت انجمن حمایت از زندانیان و واحد مددکاری زندان کاشان، به شرط پرداخت دیه حاضر به بخشش شدند.

رئیس اداره زندان کاشان، تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان کاشان با مشارکت نیکوکاران شهر با پرداخت ۷۰۰ میلیون ریال به صاحبان نفس، رضایت آنان را کسب کرده و سرانجام این بانوی زندانی به زندگی دوباره برگشت.

دو روز پیش نیز یک محکوم به قصاص دیگر در کاشان پیش از اجرای حکم با رضایت و بخشش اولیاء دم از اعدام رها شده و به زندگی بازگشته بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.