محل سکونت «جو بایدن» منطقه پرواز ممنوع اعلام شد

محل سکونت جو بایدن منطقه پرواز ممنوع اعلام شدکاشان فردا – با نزدیک‌شدن به پایان شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و نزدیک‌بودن آرای دو نامزد اصلی آن از احزاب دموکرات و جمهوریخواه، خانه «جو بایدن» در شهر ویلمینگتون ایالت دلاور آمریکا در فهرست «حریم هوایی دفاع ملی» قرار گرفت و تا جمعۀ آینده «منطقه پرواز ممنوع» اعلام شد.

به گزارش یورنیوز فارسی بر اساس قوانین اداره هوانوردی فدرال آمریکا، دستورالعمل‌های ممنوعیت موقت پرواز روی برخی نواحی، معمولا به دلایلی از جمله شرایط خطرناک پرواز یا برگزاری یک رویداد ویژه به اجرا گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانیم:
+ رکورد مبتلایان روزانه به کرونا در آمریکا؛ بیش از ۱۰۰ هزار نفر

اگرچه این اداره هیچ اطلاعیۀ رسمی درباره علت قراردادن محل سکونت جو بایدن در چنین فهرستی منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد که این تصمیم در چهارچوب پروتکل‌های امنیتی همزمان با افزایش احتمال پیروزی او در این انتخابات گرفته شده است.

پیش از این در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز محل اقامت دونالد ترامپ در برج ترامپ در نیویورک و محل سکونت معاون او مایک پنس در ایندیاناپولیس، قبل از ادای سوگند ریاست جمهوری در فهرست مناطق «پرواز ممنوع» قرار گرفته بودند.

اتخاذ این تصمیم بویژه از آن رو اهمیت دارد که با افزایش احتمال پیروزی جو بایدن در این انتخابات و در مقابل ادعای دونالد ترامپ مبنی بر وقوع تقلب، ناآرامی‌هایی در برخی از مناطق آمریکا آغاز شده است.

شمارش آراء انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا کماکان ادامه دارد و دو نامزر رقابت تنگاتنگی با هم دارند، اما به نظر می‌رسید با پیش‌افتادن جو بایدن در برخی ایالت‌ها او پیروز نهایی این کارزار و رئیس‌جمهور آینده ایالات متحده آمریکا باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.