نیکوکاران آران و بیدگل ۴۲ زندانی مالی را آزاد کردند

آزادی زندانی غیرعمدکاشان فردا – رئیس زندان کاشان از آزادی ۴۲ مددجوی این ندامت‌گاه با مشارکت نیکوکاران در دو ماه گذشته خبر داد.

به گزارش نسل‌فردای آران و بیدگل محسن محبوبی در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های اصفهان گفت: نیکوکاران هیئت قاسم ابن الحسن آستان باب‌المراد آران و بیدگل به علت شیوع کرونا هزینه آیین‌های مذهبی خود را به آزادی ۱۲ زندانی اختصاص دادند که رقمی معادل ۱۱۲ میلیون تومان بود.

بیشتر بخوانیم:
+ خانواده نوش‌آبادی هزینه نذر محرم را صرف آزادی یک زندانی کرد

وی اضافه‌کرد: همچنین یکی دیگر از نیکوکاران که مایل به افشای نام خود نشد، همزمان با میلاد پیامبر رحمت و مهربانی با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان هزینه آزادی ۳۰ زندانی دیگر را فراهم کرد.

محبوبی تاکید کرد: برای آزادی ۴۲ مددجوی آزادشده علاوه بر مشارکت نیکوکاران رقمی نزدیک به ۳۱۰ میلیون تومان نیز ناشی از گذشت و بخشش شاکیان بود که این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه آنها قابل تحسین است.

رئیس زندان کاشان گفت: اگر جامعه امروز به ویژه نسل جوان با اخلاق دینی و الگوهای مذهبی آشنا شوند، اجتماع در صلح و امنیت خواهد بود.

محبوبی با تجلیل از برخی هیئت‌های مذهبی گفت: جایگزینی هزینه‌های هیئت‌های مذهبی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تجربه موفقی بود که امیدواریم در جامعه نهادینه شود. شاخص جامعه دینی فرهنگ بخشش و گذشت همراه با صلح و سازش است که در سایه عمل به سیره ائمه معصوم محقق می‌شود و نباید مورد بی‌توجهی مداحان و سخنرانان واقع شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.