یازده بیمار کرونایی جدید در کاشان فوت شدند/ بستری ۷۱ نفر

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا  _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان از بستری‌شدن ۷۱ بیمار آلوده به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر سید علیرضا مروجی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز پنج‌شنبه ۱۵ آبان‌ماه ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های کاشان بستری شدند که ۵۰ نفر اهل کاشان، ۴ نفر توابع کاشان، یک نفر آران و بیدگل، ۳ نفر توابع آران و بیدگل و یک بیمار نیز اهل بادرود است.

وی اضافه کرد: در همین زمان ۱۲ بیمار جدید حاد تنفسی نیز در آران و بیدگل بستری شدند، که ۷ نفر اهل آران و بیدگل و ۲ نفر توابع این شهرستان و ۳ بیمار نیز اهل کاشان هستند.

به گفته وی؛ در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۴۱ سال، یک مرد ۴۸، یک مرد ۵۴، یک مرد ۵۸، یک مرد ۶۴، یک مرد ۶۷، یک مرد ۷۹ و یک مرد ۸۰ ساله و یک زن ۵۲، یک زن ۵۴ و یک زن ۸۲ ساله در منطقه کاشان به علت ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانیم:
+ ۷ بیمار کرونایی در کاشان فوت شدند/ بستری ۶۶ نفر

دکتر مروجی گفت: هم‌اکنون درمجموع ۴۴۵ (۴ بیمار افزایش نسبت به دیروز) بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند. که ۷۲ نفر آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، امروز ۴۰۶ قربانی است که به نسبت دیروز ۱۳ نفر کاهش داسته، و تعداد مبتلایان ۸۷۷۲ نفر است که به نسبت روز گذشته ۳۲۰ مبتلا افزایش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۴۱۹ قربانی و تعداد مبتلایان ۸۴۵۲ نفر بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.