مدیریت و نظارت دو عامل مهم موفقیت یک سازمان است

بازدید فرماندار کاشان از مرکز بیمه سلامت شمال استان اصفهان - کاشانکاشان فردا فرماندار کاشان مدیریت و نظارت را به عنوان دو عامل مهم برای موفقیت یک سازمان برشمرد و گفت: تداوم مدیریت یک سازمان نیز در موفقیت سازمانی بسیار موثر است که این عوامل در سازمان بیمه سلامت شمال استان رعایت شده و سازمان بیمه سلامت ایرانیان اکنون به عنوان یک سازمان موفق در کشور مطرح است.

علی‌اکبر مرتضایی در بازدید از مدیریت بیمه سلامت شمال استان – کاشان ضمن قدردانی از مدیر و کارکنان این مرکز، کسب رتبه برتر استانی توسط اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: قطعا عملکرد بیمه سلامت شمال استان مستقر در کاشان در کسب این رتبه موثر بوده است.

وی تاکید کرد: خدمات، اقدامات و برنامه‌های سازمانی بیمه سلامت ایرانیان به عنوان یک سازمان موفق در سطح شهرستان، باید بطور مداوم برای مردم تبیین شود و بهترین راه اطلاع‌رسانی به شهروندان، استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی و رادیو کاشان است.

بیشتر بخوانیم:
+ اتصال ۵۰۰ واحد درمانی به نسخه‌نویسی الکترونیکی

مدیر بیمه سلامت شمال استان اصفهان نیز در این بازدید گفت: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان یکی از سازمان‌های بیمه‌گر پایه در حوزه بهداشت و درمان کشور با تحت پوشش قراردادن بیمه پایه درمان بیش از نیمی از مردم کشور در ۵ صندوق بیمه‌ای نقش بسزایی در نظام سلامت جامعه ایفا می‌کند.

دکتر مسلم آشوری افزود: از مهمترین دستاوردهای سازمان بیمه سلامت در توسعه خدمات پایه سلامت می‌توان به توسعه پوشش خدمات درمانی به‌خصوص در مناطق محروم و اقشار آسیب‌پذیر و کاهش مخاطرات در زمان وقوع حوادث و حفاظت مالی از بیمه‌شدگان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: استقرار نسخه الکترونیک یکی از بارزترین مصادیق پرونده الکترونیک سلامت است که در حال حاضر با مشارکت بیش از ۷۰٪ پزشکان بخش خصوصی و ۵۰٪ بخش پاراکلینیک در استان یکی از توقعات به‌حق مردم در راستای شفافیت حداکثری و ارائه سریع خدمات و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را محقق می‌کند.

دکتر آشوری یادآور شد: از مهمترین اقدامات صورت‌گرفته در سازمان بیمه سلامت در سال ۹۹ می‌توان به پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد دولتی و خصوصی به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان تا پایان سال ۹۸، پرداخت مبلغ ۹۲ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی کاشان بابت بیمه‌شدگان تحت پوشش بیمه روستایی و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت تا پایان سال ۹۸ اشاره کرد.

مدیر بیمه سلامت شمال استان اصفهان راه‌اندازی سامانه اسناد الکترونیک در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، اجرای طرح نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک، راه‌اندازی سامانه استحقاق‌سنجی، پاسخگویی شبانه‌روزی از طریق سامانه ۱۶۶۶، صدور ۱۲ هزار و ۲۹۷ دفترچه رایگان برای بیماران خاص و اقشار آسیب‌پذیر و ۴۹ هزار و ۶۹۳ عملیات بیمه‌گری را از اهم اقدامات و خدمات اخیر آن مرکز برشمرد.

بیمه سلامت شمال استان اصفهان، شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، و نطنز با جمعیت بیمه‌شده ۹۱ هزار و ۴۶۵ نفر را تحت پوشش دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.